🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39297.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

برادر دوقلوی مک بوک به روز شد؛ هوآوی نسخه 2018 لپ تاپ میت بوک D را معرفی کرد

هوآوی به تازگی مدل به روز شده ای از لپ تاپ «مِیت بوک D» را معرفی کرده که شباهت بسیاری به مک بوک های اپل دارد. میت بوک D مدل 2018 از نظر طراحی ظاهری، ...

هوآوی به تازگی مدل به روز شده ای از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - لپ تاپ «مِیت بوک D» را معرفی کرده که شباهت بسیاری به مک بوک های اپل دارد.

میت بوک D مدل 2018 از نظر طراحی ظاهری، مشابه با نسخه قدیمی تر سال - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 2017 است. این لپ تاپ 16.9 میلی متر قطر دارد و از نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1080P و حداکثر روشنایی 250 نیت بهره می برد. با توجه به حاشیه های نسبتاً کم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمایشگر، نسبت نمایشگر به بدنه نیز 83 درصد است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

هوآوی از نسل هشتم پردازنده های اینتل برای لپ تاپ جدید خود استفاده کرده و نسخه 2018 میت بوک D در تمامی مدل ها به کارت گرافیک انویدیا MX150 مجهز شده است. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بدین ترتیب کارت گرافیک آن - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نسبت 940MX به کار رفته در مدل قبلی، یک به روز رسانی قابل قبول به شمار می رود. این لپ تاپ در پیکر بندی های زیر ارائه می شود:

  • پردازنده i5-8250U اینتل، به همراه 8 گیگابایت رم و SSD با ظرفیت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 256 گیگابایت. این نسخه با قیمت 790 دلار به بازار عرضه می شود.
  • پردازنده i5-8250U اینتل، به همراه 8 گیگابایت رم، و SSD با ظرفیت 128 گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و نیز هارد دیسک یک ترابایت. این نسخه با قیمت 840 دلار به بازار عرضه می - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شود.
  • پردازنده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - i7-8550U اینتل، به همراه 8 گیگابایت رم، SSD با - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ظرفیت 128 گیگابایت و نیز هارد دیسک یک ترابایت. این نسخه با قیمت 1020 دلار به بازار عرضه می شود.

باتری در نظر گرفته شده برای همه مدل های لپ تاپ جدید هوآوی 43.3 وات ساعت است. این کمپانی چینی وعده عمر باتری 10 ساعته آن را می دهد. همچنین به گفته هوآوی عمر باتری در هنگام پخش ویدیو، 8.5 ساعت است. آداپتور آن نیز تنها 175 گرم وزن دارد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

از دیگر قابلیت های میت بوک D می توان به دو عدد درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - درگاه HDMI اشاره کرد. همچنین به منظور بهبود کارایی وایفای این لپ تاپ از آنتن های دوگانه بهره می برد.

نسخه 2018 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میت بوک D در حال حاضر تنها در چین به فروش می رسد و هنوز احتمال عرضه آن در سایر کشورها مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone