🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39309.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی وان پلاس به کپی برداری در سیستم شناسایی چهره جدیدترین پرچمدار خود متهم شد

کمپانی وان پلاس هفته گذشته با معرفی وان پلاس 5T از نخستین موبایل مجهز به قابلیت شناسایی چهره خود رونمایی کرد که سرعت عمل خوبی دارد و حتی در برخی شرایط از Face ID اپل ...

کمپانی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - وان پلاس هفته گذشته با معرفی وان پلاس 5T از نخستین موبایل مجهز به قابلیت شناسایی چهره خود رونمایی کرد که سرعت عمل خوبی دارد و حتی در برخی شرایط از Face ID اپل سریعتر عمل می کند.

با این وجود حالا خبرهایی از احتمال کپی بودن بخشی از این فناوری منتشر شده که ممکن است دردسرهایی را برای کمپانی چینی به همراه داشته باشد.

«جورج براستاف»، موسس و مدیرعامل کمپانی SensibleVision مدعی شده که وان پلاس حداقل یکی از پتنت های این کمپانی را نقض کرده است.

SensibleVision در حوزه فناوری تائید هویت بیومتریک و شناسایی چهره تخصص دارد و ممکن است تا پایان سال 2018 این تکنولوژی را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در اختیار کمپانی های تولید کننده اسمارت فون های اندرویدی قرار دهد.تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیبر اساس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گفته های براستاف کمپانی چینی از پتنت مرتبط به تابش نور به چهره کاربر بدون اخذ مجوزهای لازم در اسمارت فون خود بهره برده است:

مسئولان شرکت چینی هیچ کار جدیدی انجام نداده اند و ما سال هاست از این روش استفاده می کنیم.

وان پلاس 5T بر خلاف آیفون 10 از سخت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - افزار خاصی برای شناسایی چهره استفاده نمی کند و در واقع ترکیبی از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دوربین سلفی و قابلیت های نرم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - افزاری است.

در سیستم SensibleVision نیز نمایشگر ابتدا با نمایش یک تصویر نور لازم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای روشن کردن چهره کاربر را فراهم کرده و سپس دوربین چهره فرد را شناسایی می کند، از آنجایی در وان پلاس 5T نیز از همین روش استفاده شده به نظر می رسد چینی ها گوشه چشمی به پتنت های SensibleVision داشته اند.

از سخنان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - براستاف چنین برمی آید که این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کمپانی هنوز علیه وان پلاس اقدام به شکایت نکرده است، با این حال از آنجایی که SensibleVision یک شرکت آمریکایی است و پتنت های خود را در این کشور ثبت کرده، شاید نتواند وان پلاس را برای نقض حق ثبت اختراع در چین تحت تعقیب قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرندیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما آیا باغمیشه تبریز سرویس دهی داره
پاسخ: بله در باغمیشه شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone