🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30891.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی فلکس پای، نخستین گوشی با نمایشگر تاشو و مجهز به اسنپدراگون 8150

بالاخره اولین گوشی تاشو تجاری دنیا با نام «FlexPai» معرفی شد. این محصول که در اصل یک تبلت 7.8 اینچی انعطاف پذیر با نسبت ابعاد 4:3 است، ابعاد آن پس از تا شدن به 4 ...

بالاخره اولین گوشی تاشو تجاری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دنیا با نام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - «FlexPai» معرفی شد. این محصول که در اصل یک تبلت 7.8 اینچی انعطاف پذیر با نسبت ابعاد 4:3 است، ابعاد آن پس از تا شدن به 4 اینچ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می رسد. در ضمن فلکس پای نخستین دیوایسی است که به چیپست 7 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نانومتری اسنپدراگون 8150 مجهز شده.

FlexPai به درگاه USB-C و جک 3.5 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - میلیمتری هدفون مجهز شده است

نمایشگر به کار رفته در گوشی تاشو شرکت «Royole» از نوع AMOLED بوده که از وسط تا می شود و سیستم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عامل آن (Water OS) در این حالت، نیمی از صفحه را مورد استفاده قرار داده و در نیمه دیگر یک تصویر پس زمینه نمایش می دهد. البته انتخاب بخش مورد استفاده توسط کاربر انجام می شود؛ اما باید در نظر داشت طرفی که دوربین را در خود جای داده، مساحت در دسترس را کاهش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خواهد داد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان

لازم به اشاره است که ماژول دوربین فلکس پای شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی در کنار حسگر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 20 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو بوده که در حالت تخت برای سلفی و در حالت تا شده به عنوان دوربین پشتی مورد استفاده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قرار می گیرد.

فلکس پای در حالت تخت ضخامتی برابر با 7.6 میلیمتر دارد که پس از تا شدن، به 15.2 میلیمتر (در قسمت لولا) می رسد. لازم به ذکر است که بر اساس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نتیجه تست های کیفی، لولای نمایشگر موبایل مورد بحث تا 200 هزار بار بدون بروز مشکل تا خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اما ویژگی مهم بعدی گوشی تاشو فلکس پای، بهره مندی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از چیپست - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 است که در مدل پایه، با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی می شود. گزینه های دیگر شامل رم 8 و حافظه 256 یا رم 8 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و حافظه 512 گیگابایتی هستند. همچنین باتری تلفن مذکور به فناوری Ro-Charge مجهز شده و با پورت USB-C در نیم ساعت از 0 تا 80 درصد شارژ می شود.

گفتنی است قیمت مد نظر کمپانی Royole برای FlexPai - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رقمی در حدود 1300 دلار بوده که با توجه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به قیمت پرچمداران موجود در بازار که از چیپست 8150 و بدنه تاشو بی بهره اند، چندان غیر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - منطقی به نظر نمی رسد.

در پایان توجه شما را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به تیزر تبلیغاتی فلکس پای جلب می کنیم:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone