🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30890.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ZTE نوبیا ایکس با دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت رونمایی شد

تلفن هوشمند ZTE‌ نوبیا ایکس، پرچمداری با صفحه نمایش دوگانه بالاخره امروز رونمایی شد. یکی از بهترین ویژگی‌های این تلفن هوشمند نسبت ابعاد به تصویر ۹۳.۶ درصدی آن است. این گوشی از پنل ال سی ...

تلفن هوشمند ZTE‌ نوبیا ایکس، پرچمداری با صفحه نمایش دوگانه بالاخره امروز رونمایی شد. یکی از بهترین ویژگی‌های این تلفن هوشمند - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - نسبت ابعاد به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - تصویر ۹۳.۶ درصدی آن است. این گوشی از پنل ال سی دی استفاده می‌کند در صورتی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - که برای نمایشگر دوم که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - پشت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوشی قرار گرفته است از نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - اولد بهره‌مند شده است.

نمایشگر اصلی ۶.۲۶ اینچ و دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل است که در واقع دارای نسبت ابعاد ۱۹:۹ خواهد بود.

نمایشگر دوم ۵.۱ اینچ است و از نسبت ابعاد ۱۹:۹ و رزولوشنی کمی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - پایین تر (۷۲۰ در ۱۵۲۰) دارد. این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - نمایشگر می‌تواند به عنوان کنترلر‌های اضافی در حین بازی کردن مورد استفاده قرار بگیرد و قابلیت تنظیم شدن دارد تا بتوانید آنطور که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان

گوشی هوشمند نوبیا ایکس از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند که همراه با - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - رم ۶ گیگاباتی یا ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی یا ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند از حافظه‌ی میکرو پشتیبانی نمی‌کند.

نوبیا ایکس از دوربین سلفی بهره‌مند نشده چرا که می‌توانید به راحتی از نمایشگر پشتی و دوربین عقب برای گرفتن سلفی استفاده کنید. همچنین می‌توانید انتظار عکس‌هایی با کیفیت از لنز ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و همچنین لنز دوم ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 داشته باشید. این دوربین‌ها از ویژگی تشخیص چهره‌ی هوشمند و همچنین فوکوس اتوماتیک با قابلیت تشخیص فاز برخوردار هستند.

نوبیا ایکس از باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند یک روز کامل شارژدهی داشته باشد. همچنین سیستم عامل مورد استفاده در این تلفن همراه اوریو ۸.۱ است که از رابط کاربری نوبیا - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - UI نسخه‌ی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۶.۰.۲ استفاده می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان

جالب است بدانید که این تلفن همراه دو سنسور اثر انگشت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارد که در هر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - دو سمت گوشی تعبیه شده است. مهم نیست بخواهید از کدام نمایشگر گوشی استفاده کنید، به راحتی می‌توانید از هر دو طرف گوشی، نسبت به قفل گشایی آن اقدام نمایید. متاسفانه در این تلفن همراه خبری از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - جک صوتی ۳.۵ میلیمتری نیست.

رنگ‌های مورد استفاده در نوبیا ایکس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - خاکستری تیره، مشکی طلایی و آبی روشن هستند. قیمت نسخه‌ی استاندارد با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی حدودا ۴۷۳ دلار، نسخه‌ی دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۵۳۰ دلار قیمت گذاری شده و گران قیمت ترین نسخه با - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - در رنگ‌های مشکی طلایی و خاکستری تیره عرضه می‌شوند ۶۰۲ دلار قیمت گذاری شده‌اند. رنگ آبی روشن در همه‌ی موارد بالا کمی گران‌تر خواهد بود.

۴ روز دیگر فروش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - این گوشی های هوشمند آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یاسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** ظرفشویی پاکشوما MDF-15310 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone