🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39310.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام هم مجوز تست ماشین های خودران را در ایالت کالیفرنیا به دست آورد

ایالت کالیفرنیا به بهشت شرکت های فعال در حوزه ماشین های خودران بدل شده و به تازگی چند کمپانی دیگر نیز مجوز تست وسایل نقلیه و فناوری های خود را در خیابان ها و جاده ...

ایالت کالیفرنیا به بهشت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شرکت های فعال در حوزه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ماشین های خودران بدل شده و به تازگی چند کمپانی دیگر نیز مجوز تست وسایل نقلیه و فناوری های خود را در خیابان ها و جاده های این ایالت به دست آورده اند.

در بین این شرکت های جدید، نام بزرگی همچون کوالکام هم به چشم می خورد. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این کمپانی بزرگ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سازنده چیپست، مجوز تست یک خودرو را در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) از سازمان وسایل نقلیه موتوری ایالت کالیفرنیا (DMV) دریافت کرده و حالا می تواند در کنار رقیب دیرینش یعنی انویدیا و دیگر شرکت ها، فناوری هایش را در این حوزه بیازماید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

کوالکام چیپست اختصاصی خودش را روی خودروهای دیگر تست می کند

البته کوالکام ماشین خودران را از پایه نمی سازد، بلکه از خودروهای ساخت دیگر شرکت ها استفاده کرده و چیپست 9150C-V2X خودش را روی آنها سوار می نماید. این چیپست پیشرفته - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می تواند خودرو را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به صورت 360 درجه و کاملاً فراگیر نسبت به محیط اطرافش آگاه سازد و توانایی برقراری ارتباط با دیگر وسایل نقلیه مجاور را میسر نماید. آگاهی از وضعیت زیرساخت های حمل و نقل مانند چراغ های راهنمایی هم از جمله قابلیت های دیگر این چیپ مجتمع به شمار می روند.

خودروسازان می توانند از این محصول برای افزایش کارایی سیستم ایمنی ماشین های خودران استفاده کنند. «ناکول دوگان» مدیر محصول بخش خودروی کوالکام در این رابطه به خبرگزاری CNBC می گوید:

کوالکام به یک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بازیگر کلیدی در حوزه ماشین های خودران بدل خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

این شرکت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آمریکایی آزمایش های میدانی چیپست خود را با استفاده از خودروهای ساخت کمپانی فورد در سن دیه گو آغاز کرده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و حالا می تواند دیگر بخش های ایالت کالیفرنیا را هم تحت پوشش بگیرد. کوالکام همچنین تلاش دارد تا وسایل نقلیه آزمایشی خود را به ایالت میشیگان و کشورهای آلمان، چین، ایتالیا و ژاپن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نیز بفرستند تا اطلاعات بیشتری را در مورد عملکرد چیپست خود در موقعیت ها و شرایط مختلف کسب نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone