🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  5. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20242.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کشف ماده جدید توسط سامسونگ که می‌تواند به توسعه نسل بعد نیمه‌رساناها سرعت ببخشد

محققان موسسه پیشرفته فناوری سامسونگ (SAIT) در همکاری با موسسه ملی علم و تکنولوژی اولسان (UNIST) و دانشگاه هاروارد، از کشف ماده جدیدی به نام Amorphous Boron Nitride خبر دادند. این ماده می‌تواند به روند ...

محققان موسسه پیشرفته فناوری سامسونگ (SAIT) در همکاری با موسسه ملی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - علم و تکنولوژی اولسان (UNIST) و دانشگاه هاروارد، از کشف ماده جدیدی به نام Amorphous Boron Nitride خبر دادند. این ماده می‌تواند به روند توسعه نسل بعد نیمه رساناها سرعت ببخشد.

Amorphous Boron Nitride یا (a-BN) شامل اتم‌های بور و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - نیتروژن شده و ساختار مولکولی آمورف دارد. سامسونگ می‌گوید با اینکه a-BN از گرافین سفید (شامل اتم‌های بور و نیتروژن با ساختار شش ضلعی) مشتق شده، ولی ساختار مولکولی منحصر به فرد سبب تمایز آن از گرافین سفید شده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان

Amorphous Boron Nitride از بهترین و پایین ترین گذردهی نسبی (۱.۷۸) با خصوصیات الکتریکی و مکانیکی قوی برخوردار بوده و می‌توان از آن به عنوان ماده واسط برای به حداقل رساندن تداخل الکتریکی استفاده نمود.

این ماده همچنین قابلیت رشد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - روی برش نازک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - از یک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - نیمه رسانا در دمای پایین (کمتر از ۴۰۰ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - درجه سانتی گراد) را دارد. بنابراین انتظار می‌رود از آن به طور گسترده در صنعت نیمه رسانا برای تولید قطعاتی مثل DRAM, NAND و نسل بعد حافظه سرورهای مقیاس بزرگ استفاده شود.

محققان سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - همچنین در حال تحقیق و توسعه مواد دو بعدی (مواد کریستالی متشکل از یک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - لایه اتم) و همچنین گرافین بوده و به دستاوردهای شگرفی در این زمینه دست یافته‌اند و قصد دارند یافته‌های خود را وارد فاز - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - تجاری کنند.

- تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone