🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20237.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی جدید iOS باتری آیفون را به سرعت تخلیه می‌کند

اگر سیستم عامل iOS 13.5.1 را روی آیفون خود نصب کرده‌اید و با کاهش شدید شارژدهی باتری روبه‌رو هستید، تنها نیستید و افراد زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. اپل چند روز ...

اگر سیستم عامل iOS 13.5.1 را روی آیفون خود نصب کرده‌اید و با کاهش شدید شارژدهی باتری روبه‌رو هستید، تنها نیستید و افراد زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

اپل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - چند روز پیش این بروزرسانی را برای مقابله با جیلبریک Unc0ver منتشر کرد، البته به نظر می‌رسد این نسخه کاربران را به دردسر انداخته است. کاربران در نسخه قبلی یعنی iOS 13.5 نیز با مشکلات زیادی روبه‌رو شده بودند که ظاهرا برخی از آن‌ها در iOS 13.5.1 همچنان وجود دارد.

بر اساس گزارش ZDNet، در این نسخه برنامه‌ها در پس زمینه فعال باقی می‌مانند و باعث افزایش مصرف باتری می‌شوند. برای بررسی این موضوع می‌توانید به بخش تنظیمات و باتری بروید. در این بخش می‌توانید گزینه «Show Activity» در کنار «Activity By App» را انتخاب کنید. در اینجا میزان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - مصرف باتری اپلیکیشن‌ها در پس زمینه نمایش داده می‌شود، اگر برنامه‌ای برای مدت زمان زیادی در پس زمینه فعال باشد، یعنی با مشکل روبه‌رو هستید.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان

همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می‌کنید، برنامه «The Weather» تنها برای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - یک دقیقه مورد استفاده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - قرار گرفته اما برای مدت ۳ ساعت و ۴۹ دقیقه در پس زمینه فعال بوده است. این موضوع برای برنامه «نیویورک تایمز» نیز صادق است و در حالی که مدت استفاده از آن - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - به ۸ دقیقه رسیده، در پس زمینه ۲ ساعت و ۴۰  دقیقه در حال اجرا بوده است. بیشترین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - مصرف باتری مربوط به برنامه «هاف پست» می‌شود که با وجود استفاده ۶ دقیقه‌ای، نزدیک به ۲۰ ساعت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - در پس زمینه فعال بوده است.

علاوه بر این موضوع، شاید گوشی شما زمانی که کاری با آن ندارید گرم یا حتی داغ شود که مصرف بیهوده باتری را در پی دارد. اپل در حال حاضر مشغول توسعه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - سیستم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - عامل iOS 13.6 است و بتای ۳ آن به تازگی منتشر شده است. انتظار می‌رود این نسخه از iOS مشکل مصرف بالای باتری آیفون‌ها را برطرف کند، البته در ماه‌های آینده iOS 14 برای گوشی‌های این شرکت از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone