🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31902.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین ویدیوی رسمی نگاه نزدیک به گلکسی فولد [تماشا کنید]

سامسونگ هفته‌ی گذشته رسماً پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. در این مراسم خانواده‌ی چهار نفره‌ی گلکسی اس 10 همراه با گلکسی فولد به نمایش درآمد. جزئیات زیادی از این موبایل ۱۷۰۰ یورویی منتشر شده اما ...

سامسونگ هفته‌ی گذشته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - رسماً پرچمداران جدید خود رونمایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد. در این مراسم خانواده‌ی چهار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - نفره‌ی گلکسی اس 10 همراه با گلکسی فولد به نمایش درآمد. جزئیات زیادی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - از این موبایل ۱۷۰۰ یورویی منتشر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده اما سامسونگ سعی کرده با انتشار ویدیویی، یک نگاه نزدیک به گلکسی فولد بیاندازد و توجه کاربران را به نحوه عملکرد آن جلب کند.

در این ویدیوی ۴ دقیقه‌ای نگاه نزدیک به گلکسی فولد ، مشخصات کلی لولای آن به نمایش در می‌آید و مشخص می‌شود که اپلیکیشن‌هایی نظیر گوگل مپس، به چه شکلی از نمایشگر بزرگ به صفحه نمایش کاور - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن منتقل می‌شوند.

این موبایل هنوز در اختیار هیچ فردی جز مدیران ارشد سامسونگ قرار نگرفته و احتمالاً اولین مدل‌های آن ۱۳ اردیبهشت ماه در بریتانیا عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

کیفیت بالای نمایشگر گلکسی فولد در تمام این ویدیو، کاربر را شگفت زده می‌کند چرا که این صفحه نمایش ۷.۳ اینچی، هنگام پخش ویدیو، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازی و حتی عکسبرداری یا فیلمبرداری می‌تواند تصاویر با کیفیتی را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - به نمایش بگذارد.

گلکسی فولد در حالت تا شده از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ بهره می‌برد اما در حالت باز شده، کاربر یک  نمایشگر ۷.۳ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ مقابل خود مشاهده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

این گوشی قابلیت اجرای ۳ اپلیکیشن را به طور همزمان دارد و کاربر می‌تواند از تمامی فضای صفحه نمایش بزرگ خود استفاده کند. علاوه بر این، گلکسی فولدبه یک چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - حافظه‌ داخلی مجهز شده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - است.

با توجه به سایز بزرگ نمایشگر کمپانی کره ای گلکسی فولد را به دو باتری مجزا با ظرفیت کلی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعت مجهز کرده که توسط محور عقب از هم جدا شده اند. این محصول در دو مدل سازگار با شبکه های 5G و LTE از راه خواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

در بدنه‌ی گلکسی فولد ۶ سنسور دوربین تعبیه شده که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۳ حسگر در بدنه‌ی پشتی، یکی در بدنه‌ی جلویی و دو سنسور دیگر نیز در داخل این موبایل قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone