🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20246.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت ضبط کلیپ صوتی برای تلفظ صحیح اسم به لینکدین آمد

لینکدین قابلیت جدیدی به پروفایل‌ اضافه کرده که کاربران بوسیله آن می‌توانند کلیپ‌های صوتی ۱۰ ثانیه‌ای ضبط کرده و نحوه تلفظ اسمشان را به دیگران نشان دهند. لینکدین با انتشار پستی در وبلاگ رسمی این ...

لینکدین قابلیت جدیدی به پروفایل‌ اضافه کرده که کاربران بوسیله آن می‌توانند کلیپ‌های صوتی ۱۰ ثانیه‌ای ضبط کرده - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - و نحوه تلفظ اسمشان را به دیگران نشان دهند.

لینکدین با انتشار پستی در وبلاگ رسمی این شرکت از اضافه شدن قابلیت ضبط کلیپ صوتی به پروفایل کاربری خبر داد. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند تا حداکثر ده ثانیه نحوه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - تلفظ اسمشان را به دیگران نشان دهند. ضبط کلیپ صوتی فقط با اپ لینکدین برای اندروید و iOS امکان پذیر است، ولی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - فایل ضبط شده از طریق موبایل و نسخه وب در دسترس خواهد بود.

برای ضبط کلیپ صوتی کافیست - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - پس از رفتن به پروفایل در اپلیکیشن موبایل لینکدین روی View Profile ضربه زده و سپس Edit را انتخاب کنید. بعد می‌توانید با ضربه زدن روی «Record name pronunciation» و سپس دکمه Record نحوه صحیح تلفظ اسمتان را به پروفایل اضافه کنید.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران

این قابلیت ساده که فیسبوک نیز مشابه آن را چندین سال است ارائه می‌کند، برای سایتی مثل لینکدن که مخصوص کسب و کارها و شبکه سازی است بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده از آن می‌توان خطاهای کوچک اما غیرحرفه‌ای را هنگام تلفظ اسامی به حداقل رساند. حالا که دنیاگیری ویروس کرونا تقریباً تمام ملاقات‌ها را به فضای مجازی منتقل کرده، چنین - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - قابلیتی بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

کاربران از مدت‌ها قبل آزمایش - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - محدود قابلیت ضبط کلیپ صوتی را گزارش می‌کردند، اما حالا لینکدین در بیانیه مطبوعاتی خود می‌گوید این قابلیت را در ماه جاری میلادی برای تمام ۶۹۰ میلیون کاربر این شبکه فعال می‌کند.

البته باید دید کاربران و کسب و کارها چگونه از قابلیت مورد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - بحث استفاده می‌کنند. احتمال سوء استفاده کسب و کارهایی که از کوچکترین فرصت‌ها نیز برای تبلیغ استفاده می‌کنند، از این - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - قابلیت وجود داشته و حتی ممکن - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - است کاربران از آن برای توضیح رزومه خود در ۱۰ ثانیه استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone