🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20241.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال عرضه گوشی‌های بعدی سامسونگ بدون شارژر؛ گلکسی در مسیر آیفون؟

سازندگان موبایل که مدت هاست بسیاری از محصولات خود را بدون هدفون روانه بازار می‌کنند، می‌خواهند شارژر را نیز از جعبه گوشی حذف کنند. گزارش جدیدی از کره جنوبی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ ...

سازندگان موبایل که مدت هاست بسیاری از محصولات - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خود را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بدون هدفون روانه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بازار می‌کنند، می‌خواهند شارژر را نیز از جعبه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گوشی حذف کنند. گزارش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جدیدی از کره جنوبی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ نیز همانند اپل احتمالاً شارژر را از جعبه برخی از گوشی‌های آینده حذف خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای ETNews، سامسونگ در حال بررسی امکان حذف شارژر از جعبه برخی از گوشی هاست و اگر تصمیم به چنین کاری بگیرد، احتمالاً از سال آینده برخی از محصولات سری گلکسی بدون این وسیله روانه بازار خواهند شد.

شارژر یکی از لوازم جانبی اصلی گوشی بوده و حتی ارزان ترین گوشی‌ها نیز با آن به دست مشتری می‌رسند. تا همین چند سال پیش موبایل‌ها درگاه شارژ مخصوص داشتند و مثلاً نمی‌شد گوشی نوکیا - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را با شارژر سامسونگ شارژ کرد. اما حالا گوشی‌های اندرویدی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از انواع پورت‌های USB - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ‌پشتیبانی کرده و دست کاربر برای شارژ بازتر شده است.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

به گفته منبع یاد شده امروزه تقریباً همه مردم در خانه چند شارژر دارند که می‌توان از آن‌ها برای شارژ موبایل استفاده کرد. کابل بسیاری از شارژرها نیز از آداپتور قابل جدا شدن است و این یعنی حتی اگر کابل خراب باشد و یا - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گوشی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نخورد، می‌توان به آسانی آن را تعویض کرد. سامسونگ با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - توجه به همین مساله به فکر عرضه گوشی‌ها بدون شارژر افتاده است.

این سازنده کره‌ای سالانه صدها میلیون گوشی صادر می‌کند و حذف شارژر از جعبه نیمی از آن‌ها به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها منتهی خواهد شد. حذف شارژر حتی می‌تواند قیمت گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده این شرکت را کمتر کند. در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - صورتی که این شرکت تصمیم به حذف آداپتور از جعبه محصولاتش بگیرد، بدون شک آن‌ها را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به صورت جداگانه خواهد فروخت، چرا که بسیاری از کاربران دوست ندارند از شارژرهای متفرقه یا گوشی‌های دیگر استفاده کنند.

معلوم نیست حذف شارژر از جعبه موبایل تا چه حد در قیمت نهایی آن تأثیر می‌گذارد. سامسونگ احتمالاً با این کار به دنبال بهبود حاشیه سود گوشی‌هایش خواهد بود. این شرکت پیشتر با حذف هدفون از جعبه بسیاری از گوشی های اقتصادی توانسته به این مهم دست یابد.

شایعات اخیر حاکی از آنند که اپل احتمالاً آیفون ۱۲ را بدون شارژر و ایرپاد به بازار عرضه خواهد کرد و برای اولین بار این رویه را شروع خواهد کرد. اگر اپل چنین کاری کند، انتظار می‌رود سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیز سال آینده تصمیم مشابهی بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone