🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20240.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

حمله گسترده به فروشگاه‌های آنلاین؛ اتهام جدید هکرهای منتسب به کره شمالی

هکرهای مورد حمایت دولت کره شمالی با حمله به فروشگاه‌های آنلاین و تزریق کدهای مخرب، اطلاعات کارت اعتباری خریداران را در هنگام پرداخت مبلغ به سرقت می‌برند. بر اساس گزارش شرکت امنیت سایبری «SanSec»، این ...

هکرهای مورد حمایت دولت کره شمالی با حمله به فروشگاه‌های آنلاین و تزریق - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - کدهای مخرب، اطلاعات کارت اعتباری خریداران را در هنگام پرداخت مبلغ به سرقت می‌برند.

بر اساس گزارش شرکت امنیت سایبری «SanSec»، این حملات از می سال گذشته میلادی در جریان است. بیشترین قربانیان این حملات، مشتریان فروشگاه زنجیره‌ای «Claire's» هستند که آوریل و ژوئن سال گذشته میلادی مورد حمله قرار گرفت.

این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - نوع حملات با نام «اسکیمینگ وب»، «اسکیمینگ الکترونیکی» یا «حمله Magecart» شناخته - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - می‌شوند. این نوع حملات ساده هستند، البته به مهارت‌های فنی پیشرفته‌ای نیاز دارند.

هدف هکرها در این نوع حملات، دسترسی به سرور بک اند فروشگاه آنلاین، منابع مرتبط یا ویجت‌های شخص ثالث است، - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - جایی که بتوانند کدهای مختلف را نصب کنند و آن‌ها را در فرانت اند فروشگاه اجرا کنند. این کدها در صفحه بررسی بارگذاری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - می‌شود و بدون ایجاد توجه جرئیات کارت اعتباری را با ورود اطلاعات در فرم‌های پرداخت، برمی‌دارد. سپس این اطلاعات به یک سرور دیگر منتقل می‌شود، جایی که هکرها می‌توانند آن‌‌ها را جمع‌آوری کنند و در محل‌هایی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - مانند دارک وب بفروشند.

کره شمالی

هکرها در این نوع از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - حمله سایبری به زیرساخت‌های عظیمی برای میزبانی کدهای مختلف یا اجرای آن‌ها در دستگاه قربانی نیاز دارند. گزارش SanSec دامین‌ها و آدرس‌های آی‌پی سرور مورد استفاده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - در حملات اخیر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - را به زیرساخت‌های هکرهای مورد حمایت دولت کره شمالی ربط می‌دهد. بنابر گزارش اخیر، این گروه هکری برای اجرای کمپین اسکیمینگ خود از سایت یک آژانس مدلینگ در ایتالیا و سایت فروشگاه موسیقی قدیمی در تهران استفاده کرده‌اند.

SanSec یافته اخیر خود را بخشی از یک عملیات هکری بزرگ مورد حمایت دولت کره شمالی می‌داند. در حالی که بسیاری از دولت‌ها - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - از شماری از هکرها و حملات سایبری پشتیبانی می‌کنند، کره شمالی به علت تحریم‌های گسترده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - و تاثیر شدید آن‌ها روی اقتصاد این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر رامسر استان مازندران - کشور، از حملات سایبری برای تامین بودجه خود استفاده می‌کند.

تا به امروز حملات سایبری زیادی به هکرهای کره شمالی نسبت داده شده‌اند که برای مثال می‌توان به باج افزار «WannaCry» در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ یه سوال داشتم شما گلزار شهدا رامسر تعمیر دارید
پاسخ: بله در گلزار شهدا شهر رامسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone