🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20245.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مک‌های مبتنی بر ARM از تاندربولت پشتیبانی می‌کنند

اپل در کنفرانس WWDC 2020 رسما جدایی از اینتل و تجهیز مک‌های آینده به تراشه سفارشی ARM را اعلام کرد. این خبر نگرانی‌هایی را در مورد پشتیبانی از استاندارد تاندربولت در مک‌های مبتنی بر ARM ...

اپل در کنفرانس WWDC 2020 رسما جدایی از اینتل و تجهیز مک‌های آینده به تراشه سفارشی ARM را اعلام کرد. این خبر نگرانی‌هایی را در مورد پشتیبانی از استاندارد تاندربولت در مک‌های مبتنی بر ARM به وجود آورد. حال اپل می‌گوید کامپیوترهای آینده این شرکت در نبود پردازنده‌های اینتل همچنان از استاندارد تاندربولت USB-C پشتیبانی خواهند کرد.

سخنگوی اپل با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «اپل در یک دهه گذشته در همکاری با اینتل استاندارد تاندربولت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را طراحی کرده و توسعه داده است که امروزه سرعت و انعطاف پذیری - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را برای تمام کاربران مک به ارمغان آورده است. ما همچنان برای آینده به تاندربولت متعهد باقی خواهیم ماند و از آن در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مک‌های مجهز به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اپل سیلیکون پشتیبانی خواهیم کرد.»

تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان

تصمیم اپل به عدم استفاده از پردازنده‌های اینتل، نگرانی‌هایی را در مورد عدم پشتیبانی از درگاه تاندربولت در مک‌های آینده به وجود آورد. اما حالا اپل می‌گوید همچنان از این استاندارد پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به اینکه اپل در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - توسعه تاندربولت به اینتل کمک کرده، ادامه پشتیبانی از این استاندارد چندان دور از انتظار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نبود.

البته اپل با وجود همکاری با اینتل، پشتیبانی از درگاه تاندربولت را به غیر از مک‌های مبتنی بر پردازنده اینتل در محصولات دیگرش ارائه نمی‌کند. برای مثال آیپد پرو مبتنی بر پردازنده ARM از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - درگاه USB-C معمولی برخوردار بوده و فاقد تاندربولت ۳ است. کیت Developer Transition Kit نیز که مبتنی بر ARM است، فقط از پورت‌های USB-C برخوردار است.

اینتل به تازگی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جزئیات استاندارد تاندربولت ۴ را تشریح کرد. این استاندارد بر مبنای USB4 ساخته شده و از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همان کانکتور تاندربولت ۳ استفاده می‌کند. تاندربولت ۳ و ۴ قابلیت‌های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - متنوعی داشته و از مزایای آن‌ها نسبت به استانداردهای USB 3 و USB4 می‌توان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به امکان برق رسانی به مانیتور خارجی، شارژ لپ تاپ و پایداری بالاتر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نسبت به USB-C اشاره کرد.

تاندربولت ۴ همانند تاندربولت ۳ حداکثر سرعت ۴۰ گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان می‌آورد، اما نیازمندی‌های سخت افزاری به مراتب سختگیرانه تری را مقابل تولیدکنندگان قرار داده است. - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - محصولات تاندربولت ۴ باید از دو مانیتور 4K یا یک نمایشگر 8K پشتیبانی کرده و امکان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - انتقال داده با حداکثر سرعت ۳۲ گیگابیت بر ثانیه از طریق PCIe را فراهم کنند که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برای حافظه‌ها و پردازنده‌های گرافیکی خارجی مزیت بزرگی خواهد بود.

انتظار می‌رود اولین مک‌های مبتنی بر ARM پیش از پایان سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone