🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20247.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل MSI براثر سقوط از ارتفاع درگذشت

چارلز چیانگ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تایوانی MSI در سن ۵۶ سالگی درگذشت. طبق اعلام نشریات تایوانی چیانگ از طبقه هفتم ساختمانی در منطقه Zhonghe تایپه (پایتخت تایوان) سقوط کرده و جان باخته است. ...

چارلز چیانگ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تایوانی MSI در سن ۵۶ سالگی درگذشت. طبق اعلام نشریات تایوانی چیانگ از طبقه هفتم ساختمانی در منطقه Zhonghe تایپه (پایتخت تایوان) سقوط کرده و جان باخته است. پس از این حادثه بدن مجروح مدیرعامل MSI به بیمارستان انتقال داده شد اما پزشکان اعلام کردند که او درگذشته است. علت سقوط آقای چیانگ هنوز مشخص نشده و پلیس تایوان مشغول بررسی شواهد است.

طبق گزارش نشریات تایوانی چیانگ از ژانویه سال ۲۰۱۹ بر کرسی مدیرعاملی MSI تکیه زده است. او پیش از این، مسئولیت نظارت بر تغییرات عملیاتی در واحد سخت افزار دسکتاپ این شرکت را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - بر عهده داشت. مدیرعامل MSI فارغ التحصیل دانشکده برق دانشگاه Jiao Tong بود و پیشتر در سمت مدیر کل واحد پلتفرم دسکتاپ MSI فعالیت می کرد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان

چیانگ در سال ۱۹۹۹ به عنوان نایب رئیس واحد مهندسی به MSI ملحق شد. در سال ۲۰۱۰ او به سمت مدیرکلی واحد پلتفرم دسکتاپ این شرکت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - دست پیدا کرد و در نهایت در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹ بر کرسی مدیرعامل MSI تکیه زد.

شرکت Micro-Star International که بیشتر با نام MSI نزد کاربران شناخته می شود در سال ۱۹۸۶ میلادی در تایوان تاسیس شد. این برند تایوانی که در ابتدا در زمینه ساخت مادربرد و GPU فعالیت داشت در ادامه دامنه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - تولیداتش را گسترش داد و حالا محصولات دیگری نظیر پی سی، لپ تاپ، مانیتور و دیگر لوازم جانبی و سخت افزار کامپیوتری را نیز به مشتریانش عرضه می کند.

شرکت MSI در بیانیه خبری خود پیرامون مرگ مدیرعاملش چنین آورده است:

در ساعات اولیه امروز چارلز چیانگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ما - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - درگذشت. او که برای مدت ۲۰ سال عضوی از این خانواده بود نقش بسزایی در - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - رشد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - و پیشرفت شرکت داشت و مورد تحسین همکارانش بود. چیانگ رهبری مورد احترام در MSI بود و مسیر را برای موفقیت این برند هموار کرد همگی ما عمیقا از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - این خبر ناراحت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آزادشهر استان گلستان - شدیم و برای فقدان او عزادار هستیم. دل اعضای تیم چیانگ برای او تنگ می شود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone