🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32092.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چرا انگور در مایکروفر منفجر می‌شود؟ [تماشا کنید]

به علت بالا رفتن مشغله بشر دوران مدرن و اهمیت یافتن زمان برای کاربران، مایکروفر به وسیله‌ای محبوبی بدل شده. حتی برخی آمریکایی ها از آن برای شارژ کردن گوشی و لپتاپ استفاده می‌کنند. با ...

به علت بالا رفتن مشغله بشر دوران مدرن و اهمیت یافتن زمان برای کاربران، مایکروفر به وسیله‌ای محبوبی بدل شده. حتی برخی آمریکایی ها از آن برای شارژ کردن گوشی و لپتاپ استفاده می‌کنند. با این وجود مایکروفر، محدودیت‌هایی هم دارد و نمی‌توان خیلی چیزها نظیر فویل آلومینیومی، تخم مرغ یا انگور را در آن قرار داد. حال دانشمندان پس از بررسی عملی متوجه شده‌اند که چرا انگور در مایکروفر منفجر می‌شود؟

بر اساس آزمایش‌های انجام شده، قرار دادن یک دانه‌ی انگور در مایکروفر به انفجار ختم نمی‌شود اما مشکل قرار دادن دانه های انگور کنار یکدیگر است. حتی قرار دادن دو دانه انگور در مایکروفر می‌تواند فاجعه آفرین باشد.

پیشتر دانشمندان تصور می‌کردند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قسمت کوچکی از پوست دو دانه انگور بارها و به سرعت  با هم برخورد می‌کنند. این مسئله انرژی بسیار زیادی تولید می‌کند و از آنجایی که قطر دانه‌ی انگور توان کنترل و طول موج انرژی ایجاد شده توسط مایکروفر را ندارد، ناگهان انرژی زیادی داخل دانه‌های انگور گیر می‌افتند و تغییراتی در الکترولیت‌های میوه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ایجاد می کنند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

این انرژی بارها - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بین دو انگور به جریان می‌افتند و از پوسته‌ی آن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به عنوان مجرای انتقال استفاده می‌کند. این مسئله طی چند ثانیه هواوی اطراف انگور‌ها را به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شدت شارژ می‌کند و پلاسما تولید می‌شود. در پایان این اتفاقات به سوختن و انفجاز انگور‌ها می‌انجامد.

البته نظریه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قبلی آنچنان تمامی جزئیات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در بر نمی‌گیرد چرا که دانشمندان دو دانه‌ی انگور پوست کنده را در فاصله سه میلیمتری از هم داخل مایکروفر قرار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دادند و همان نتیجه قبلی را گرفتند. حال محققان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - متوجه شده‌اند که امواج ذخیره شده در دو دانه انگور، به علت اندازه کوچکشان، بارها در مسیر بین این دو رفت و آمد می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

این مسئله موجب می‌شود که میدان الکترومغناطیسی قدرتمند میان دو دانه انگور - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در مایکروفر ایجاد شود. این روند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که الکترولیت شارژ شده، با ایجاد پلاسما ناگهان بترکد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone