🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15193.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پروژه استارلاین گوگل معرفی شد؛ پنجره‌ای جادویی برای تماس تصویری سه‌بعدی

گوگل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان از پروژه «استارلاین» رونمایی کرد که با کمک ترکیبی از سخت افزار پیشرفته، فناوری واقعیت افزوده و بینایی رایانه‌ای امکان برقراری تماس تصویری سه بعدی را فراهم می‌کند. پنجره ...

گوگل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - پروژه «استارلاین» رونمایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - کرد که با کمک ترکیبی از سخت افزار پیشرفته، فناوری واقعیت افزوده و بینایی رایانه‌ای امکان برقراری تماس تصویری سه بعدی را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - فراهم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - می‌کند.

پنجره جادویی گوگل تحولی بزرگ در آینده چت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - تصویری ایجاد خواهد کرد. کاربران با کمک فناوری واقعیت افزوده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - می‌توانند تماس تصویری واقعی‌تری را تجربه کنند. در پروژه استارلاین، مخاطب به شکل سه بعدی و به صورت زنده‌تری در چت حضور پیدا می‌کند. گویی ظاهر شده و مقابل شما نشسته است.

گوگل در توسعه این فناوری از بینایی رایانه‌ای، یادگیری ماشین، صوت فضایی و فشرده‌سازی در زمان واقعی کمک گرفته است. یکی از محققان این پروژه می‌گوید در توسعه این سیستم از نمایش نور نیز استفاده شده تا بتواند تصویر سه بعدی با کیفیت‌تری ایجاد کند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان

گوگل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - در حال توسعه و بهبود بخشی به این پروژه است. در این پروژه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - از چندین سنسور و دوربین مختلف کمک گرفته شده که بتواند ظاهر مخاطب را از زوایای مختلف و به صورت دقیق‌تری ارائه کند. در پیش نمایش این سیستم، گوگل به خوبی نشان داد که پروژه استارلاین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - می‌تواند به نوعی مخاطب را در چت تصویری در اتاق شما زنده کرده و کاری کند که گویی وی مقابل شما نشسته و در فضای اتاق حضور دارد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان

با توجه به تجهیزات لازم اعم از حسگرها، دوربین‌ها و نمایشگر سه بعدی، به نظر نمی‌رسد این سیستم بتواند به زودی در دسترس عموم قرار گیرد. احتمالا گوگل این سیستم را ابتدا در برخی مکان‌ها دایر می‌کند تا افرادی که تمایل دارند، بتوانند به صورت موردی تماس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - تصویری سه بعدی را درست - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - مانند باجه‌های قدیمی تلفن برقرار کنند.

تا زمانی که پروژه استارلاین نتواند با بودجه مناسب‌تری طراحی و توسعه پیدا کند،‌ احتمالا تنها در دسترس برخی کاربران سازمانی قرار خواهد گرفت. این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی این پروژه را به صورت آزمایشی برای برخی شرکای سازمانی خود - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - پیاده‌سازی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر گرگان استان گلستان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone