🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39148.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

روسیه به دنبال تاسیس هتل فضایی است

اخیرا کمپانی های بزرگی در سراسر دنیا به دنبال سرمایه گذاری در زمینه توریسم فضایی هستند و حالا آژانس فضایی ملی روسیه «روسکاسموس» در حال برنامه ریزی برای تاسیس یک هتل لوکس در ایستگاه فضایی ...

اخیرا کمپانی های بزرگی در سراسر دنیا به دنبال سرمایه گذاری در زمینه توریسم فضایی هستند و حالا آژانس فضایی ملی روسیه «روسکاسموس» در حال برنامه ریزی برای تاسیس یک هتل لوکس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در ایستگاه فضایی بین المللی است.

این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هتل مدارگرد که قرار است در سال 2022 راه اندازی شود، دارای پنج کابین است - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که هریک از آنها دو متر مربع مساحت داشته و از پنجره هایی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای مشاهده زمین از ارتفاع 350 کیلومتری برخودار هستند.

علاوه بر این سالن بزرگ و پنجره 16 اینچی آن، امکان شرکت در پیاده روی های فضایی و مراکز بهداشتی و پزشکی لذت این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سفر منحصر به فرد را دو چندان می کنند.تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربیاین مجتمع اقامتی فضایی در مجموع 20 تن وزن، 15.5 متر و 92 متر مربع فضا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را در برمی گیرد.

با این حال اقامت در این هتل منحصر به فرد چندان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ارزان نیست و هر یک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یا دو هفته سکونت در آن 40 میلیون دلار برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گردشگران آب می خورد.

علاوه بر این برای تمدید این مدت تا یک ماه باید 20 میلیون دلار دیگر به جیب روس ها واریز شود.

هزینه ساخت این هتل بین 210 تا 336 میلیون دلار برآورد شده و قرار است با مشارکت سرمایه گذاران خصوصی و عمومی ساخته شود.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
طراحی احتمالی هتل فضایی

«RKK Energia»، که پیمانکار اصلی ایستگاه فضایی روسیه است به دنبال جذب حداقل 12 مسافر است که حاضر به پیش پرداخت 4 میلیون دلار باشند.

این کمپانی دوره - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زمانی ساخت این ماژول را حدود 5 سال برآورد کرده است؛ به عبارت دیگر اگر از همین امروز دست به کار شوند امکان راه اندازی هتل فضایی در سال 2022 میسر خواهد شد.

با این حال ایستگاه فضایی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تنها جایی نیست که روس ها برای سفرهای فضایی به آن چشم دوخته اند و ماه گذشته مشخص شد که آژانس فضایی این کشور در حال ساخت سفینه ای فضایی برای اکتشاف در ماه است که 40 میلیون دلار هزینه در پی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آدرباد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
میتونم یه سوال بپرسم منطقه روستای صدقیان سلماس خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای صدقیان شهر سلماس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone