🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24871.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اصرار شرکت‌ها برای ساخت مسواک‌های هوشمند و پافشاری خریداران برای بی‌توجهی

نمایشگاه CES همیشه مجالی برای نمایش گجت‌های هوشمند جدید بوده و مسواک‌های هوشمند هم از این قاعده مستثنی نیستند. امسال غول بزرگ محصولات نظافت دهان و دندان یعنی اورال-بی با یک مسواک هوشمند جدید به ...

نمایشگاه CES همیشه مجالی برای نمایش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - گجت‌های هوشمند جدید بوده و مسواک‌های هوشمند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - هم از این قاعده مستثنی نیستند. امسال غول بزرگ محصولات نظافت دهان و دندان یعنی اورال-بی با یک مسواک هوشمند جدید به CES آمد که iO نام دارد و به گفته آن‌ها حاصل تلاش شش ساله و تحقیق از بیش از 1800 کاربر است.

البته که ادعاهای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - اورال-بی در مورد iO کمی بلندپروازانه است اما بر اساس گفته آن‌ها باید اذعان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کنیم که محصول جدید قطعا یک مسواک هوشمند واقعا پیشرفته به نظر می‌رسد.

مهمترین نکته در طراحی یک مسواک قسمت سر آن است و iO از حرکات مواج - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - و چرخشی در کنار لرزش‌های ریز برای تمیز کردن دندان‌ها استفاده می‌کند. حرکت این مجموعه از طریق یک درایو مغناطیسی خطی جدید تامین می‌شود و در نهایت یک سنسور فشار جدید هم وظیفه بررسی فشاری که شما - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - در هنگام مسواک زدن به دندان‌هایتان وارد می‌کنید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - را به عهده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد.

این سنسور با آنالیز مکرر به شما بازخوردهای لازم را اعلام خواهد کرد تا بهینه‌ترین مقدار فشار را برای تمیز کردن دندان‌هایتان به آن‌ها وارد کنید. این مساله برای سلامت لثه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان

برای تکمیل شدن این مجموعه اپلیکیشن iO هم وظیفه ردگیری و راهنمایی همزمان را در زمان مسواک زدن به عهده دارد. البته تمایل کاربر برای مسواک زدن دندان‌ها و ردگیری وضعیت پروسه روی یک تصویر سه بعدی از دندان‌هایش به صورت همزمان به نظر چندان محتمل نمی‌رسد اما - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - با این حال اورال-بی چنین امکان عجیبی را برای کاربران علاقه‌مند فراهم کرده است.

با اینکه ایده مسواک‌های هوشمند سالهاست مطرح شده، اما به نظر می‌رسد همچنان برای شرکت‌های مختلف جذابیت خاصی دارد و گویا فعلا شامل حضور این محصولات در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف خواهیم بود. با این حال نباید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - فراموش کرد که به صورت واضح شکاف بزرگی بین تقاضای بازار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - و شور و شعف شرکت‌ها برای عرضه مسواک‌های هوشمند وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone