🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  2. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24873.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند جدید Withings از دو ابزار مختلف برای پایش سلامت استفاده می‌کند

شرکت Withings ساعت‌های هوشمند فیتنس Steel HR خود را به صورت خط جدیدی از محصولات با نام Withings ScanWatch عرضه خواهد کرد که از دو تکنولوژی پایش همزمان استفاده می‌کنند: یک سنسور ECG برای تشخیص شرایط قلبی از جمله ...

شرکت Withings ساعت‌های هوشمند فیتنس Steel HR خود را به صورت خط جدیدی از محصولات با نام Withings ScanWatch عرضه خواهد کرد که از دو تکنولوژی پایش همزمان استفاده می‌کنند: یک سنسور ECG برای تشخیص شرایط قلبی از جمله - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - فیبریلاسیون دهلیزی و دیگری برای پایش سطح اکسیژن خون در هنگام خواب.

از نظر طراحی، سری جدید از همان سبک و سیاق ساعت‌های Steel HR استفاده می‌کند و در واقع تفاوت اصلی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - را باید در بخش‌های داخلی آن جستجو کرد. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - سنسور ECG به کار رفته در ScanWatch به کاربر این امکان را می‌دهد تا هر لحظه شرایط قلبی خود را پایش کرده تا به این ترتیب از احتمال حملات ناگهانی قلبی کاسته شود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان

علاوه بر حضور ECG، خوشبختانه Withings استفاده از سنسور ضربان قلب نوری را در سری جدید متوقف نکرده و به این ترتیب همچنان امکان پایش مداوم ضربان قلب هم برای کاربر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - فراهم خواهد بود. از آن سو حسگر SpO2 هم برای پایش اکسیژن در هنگام خواب حضور دارد تا مطمئن باشید که در طول شب اکسیژن کافی دریافت می‌کنید.

ساعت هوشمند ScanWatch با اپلیکیشن Health Mate و سایر محصولات اکوسیستم سلامت شرکت Withings - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - سازگار است و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - باتری این ساعت‌ها با یک بار شارژ تا 30 روز دوام خواهد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - داشت. علاوه بر پایش خواب و ضد آب بودن، قابلیت ردگیری در زمان شنا هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مدل 38 میلیمتری ساعت ScanWatch  قیمتی برابر 249 دلار داشته و مدل 42 میلیمتری هم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - 299 دلار قیمت‌گذاری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - شده است. به نظر می‌رسد این محصول بعد از دریافت مجوزهای لازم از مراجعی همچون FDA در سه ماهه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - دوم سال جاری میلادی به بازار بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone