🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24872.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

این ربات مجهز به پلتفرم متن باز و هوش مصنوعی می‌تواند نقش یک کارمند را ایفا کند

استارتاپ فرانسوی Pollen Robotics در نمایشگاه CES یک ربات مجهز به هوش مصنوعی با نام «Reachy» را معرفی کرد؛ رباتی که البته با هم‌نسل‌های خود متفاوت است و از پلتفرمی متن باز استفاده می‌کند. ماهیت متن ...

استارتاپ فرانسوی Pollen Robotics در نمایشگاه CES یک ربات مجهز به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - هوش مصنوعی با نام «Reachy» را معرفی کرد؛ رباتی که البته با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - هم‌نسل‌های خود متفاوت است و از پلتفرمی متن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - باز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - استفاده می‌کند.

ماهیت متن باز بودن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - این ربات باعث - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌شود تا دامنه فعالیت‌های آن بستگی به باز بودن ذهن توسعه‌دهندگان داشته باشد. توسعه‌دهندگان با استفاده از پایتون می‌توانند کاربردهای مختلفی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - را برای این پلتفرم در نظر بگیرند و به سادگی آن را اجرایی کنند. برخی کاربردهای این ربات را در ویدیوی معرفی‌اش ببینید:

در حال حاضر هم، آنچه این استارتاپ فرانسوی در قالب Reachy ارائه می‌دهد به شکل پیش‌فرض می‌تواند برخی اقدامات را انجام دهد؛ از تحویل غذا گرفته تا خوش‌آمدگویی به مشتریان و سرویس‌دهی به آن‌ها.

نکته مهم اینجاست که به شکل پیش‌فرض، این ربات از هوش مصنوعی بهره می‌برد. همین مسئله به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا به سراغ کاربرد اصلی که در ذهن دارند برای آن بروند، بدون اینکه نیاز باشد برای آموزش «یادگیری ماشین» وقت صرف کنند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران

نکته مهم بعدی درباره این ربات، ماهیت ماژولار بودن آن است. برای مثال دست‌های آن می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - قالب‌های مختلفی داشته باشند. شاید خریدار آن به دستی که صرفاً یک تکه و شبیه به قلاب است نیاز داشته باشد و شاید یک خریدار دیگر بخواهد دست‌های Reachy را با ۵ انگشت سفارش دهد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران

با این همه، نکته اصلی درباره Reachy، قیمت آن است که این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - ربات را از دسترس بسیاری از علاقمندان به استفاده‌ی تفریحی از آن دور می‌کند. نسخه ساده که صرفا یک دست دارد حدود ۹ هزار دلار قیمت دارد در حالی که قیمت نسخه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - کامل با دو دست و وجود سر، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - به ۱۷ هزار دلار می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone