🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  4. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17728.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نمایش برخی از کاربردهای نمایشگر دوم ال جی وینگ

ال‌جی عصر امروز از موبایل وینگ با نمایشگر چرخان رونمایی می‌کند. یکی از سایت‌های فناوری به اسناد توسعه اپ برای این گوشی دسترسی پیدا کرده که برخی از کاربردهای نمایشگر دوم آن را نشان می‌دهند. ...

ال‌جی عصر امروز از موبایل وینگ با نمایشگر چرخان رونمایی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌کند. یکی از سایت‌های فناوری به اسناد توسعه اپ برای این گوشی دسترسی پیدا کرده که برخی از کاربردهای نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان - دوم آن را نشان می‌دهند.

یکی از بزرگ ترین مزیت‌های نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان - دوم ال جی وینگ این است که کار کردن با دو اپلیکیشن را راحت تر می‌کند. سیستم عامل اندروید حالا هم از قابلیت تقسیم صفحه و قرار دادن دو یا چند اپ در کنار هم پشتیبانی می‌کند، ولی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان - به لطف نمایگشر دوم وینگ می‌توان یکی از اپ‌ها را به شکل تمام صفحه اجرا کرد که این موبایل را برای چت کردن حین استفاده از یوتیوب به وسیله‌ای ایده آل تبدیل می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان

سایتی به نام NextPit در گزارشی اختصاصی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان - اسناد توسعه اپ برای ال جی وینگ را منتشر کرده که نکات جالبی در مورد نحوه اجرای اپ‌ها در موبایل جدید سازنده کره‌ای فاش می‌کند. آنطور که در گزارش نوشته شده، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان - وینگ از قابلیتی به نام App Extension پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توان یک اپ را روی دو نمایشگر اجرا کرد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان

برای مثال اگر اپ ویرایش ویدیو را در نظر بگیریم، صفحه پخش محتوا در نمایشگر افقی و دکمه‌های کنترل و ویرایش در نمایشگر زیرین یا عمودی نمایش داده خواهند شد. حتی کار کردن با اپ‌های ساده‌ای مثل پخش کننده ویدیو نیز با نمایش دکمه‌ها و دیگر المان‌های رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان - در نمایشگر دوم آسان تر خواهد شد و کاربر تجربه تماشای فیلم به شکل تمام صفحه و بدون ظاهر شدن دکمه‌ها را تجربه خواهد کرد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب وینگ که احتمالاً به مذاق تیم‌های مارکتینگ و بازاریابی خوش خواهد آمد، امکان نمایش کامل تبلیغ در نمایشگر دوم است. برای مثال در یوتیوب می‌توان بدون قطع کردن ویدیو و ایجاد مزاحمت برای کاربر، تبلیغ را در نمایشگر دوم نمایش داد. البته استفاده از مد App Extension به این معنی است که توسعه دهندگان اپ احتمالاً باید تغییراتی در کدنویسی اپ‌ها بدهند تا از سازگاری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سیاهکل استان گیلان - آنها با نمایشگر دوم اطمینان حاصل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone