🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17743.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی تیزری از گوشی با نمایشگر کشویی منتشر کرد

روز گذشته ال جی از گوشی هوشمند ال‌جی وینگ با طراحی خلاقانه رونمایی کرد که از مکانیزم چرخش نمایشگر بهره می‌برد. در پایان این رویداد تیزر چند ثانیه‌ای دیگری پخش شد که خبر از معرفی گوشی ...

روز گذشته ال جی از گوشی هوشمند ال‌جی وینگ با طراحی خلاقانه رونمایی کرد که از مکانیزم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - چرخش نمایشگر بهره می‌برد. در پایان این رویداد تیزر چند ثانیه‌ای دیگری پخش شد که خبر از معرفی گوشی بعدی با نمایشگر کشویی می‌دهد.

محتوای تیزر نشان می‌دهد که باید منتظر دستگاهی با طراحی نفس‌گیر و البته متفاوت از سوی ال‌جی باشیم که قرار است به عنوان بخشی از پروژه اکسپلورر روی آن کار کند. ساز و کار دستگاه به شکل کامل مشخص نیست اما قبلا یکی از فعالان صنعت نمایشگر به نام «راس یانگ» رندری از این پروژه را منتشر کرده بود که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - در آن نمایشگر در حالت بسته شبیه پنل یک گوشی معمولی است - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - اما بعد از باز شدن در محور عرضی ابعادی در اندازه یک تبلت به خود می‌گیرد.

بی‌شک ال جی قصد دارد تحت «پروژه اکسپلورر ال جی» گوشی های هوشمند دیگری با خلاقیت و نوآوری‌های جدید به بازار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - عرضه کند و گوشی هوشمند با نمایشگر کشویی هم در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - همین راستا قرار دارد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی

نخستین محصول پروژه اکسپلورر ال جی وینگ با نمایشگر ۶.۸ اینچی POLED است که با فشار انگشت به آسانی تغییر موقعیت می‌دهد و نمایشگر دوم با ابعاد ۳.۹ اینچ قابل رویت می‌شود. مکانیزم چرخشی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - و منحصر به فرد نمایشگر اصلی، یکی از ویژگی‌های شاخص این گوشی هوشمند از نظر طراحی به‌شمار می‌رود.

این شرکت جدای از وینگ و موبایل با نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - کشویی در حال کار روی نمایشگر رول شونده برای گوشی‌های هوشمند است که آن را ماه گذشته میلادی به نمایش گذاشت. هدف از این توسعه این محصولات خلق راهکارهای ابتکاری برای رفع نیازهای کاربران عنوان شده اما باید دید در بازار با چه واکنشی مواجه خواهند شد.

بازار گوشی‌های هوشمند هر روز با نوآوری جدیدی رو به رو است و ال‌جی نیز در نظر دارد دست پر در آن ظاهر شود و از رقبا عقب نماند. باید ببینیم تحت پروژه اکسپلورر،‌ شاهد معرفی چه دستگاه‌هایی از سوی شرکت خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone