🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17716.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای ویدیوهای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 فیسبوک [تماشا کنید]

ویدیوهایی از هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 فیسبوک به اینترنت راه پیدا کرده که مشخصات آن را فاش می‌کنند. این محصول در تاریخ ۲۶ یا ۲۷ شهریور معرفی خواهد شد. طبق ویدیوهای افشا شده، ...

ویدیوهایی از هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 فیسبوک به اینترنت راه پیدا کرده که مشخصات - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - آن را فاش می‌کنند. این محصول در تاریخ ۲۶ یا ۲۷ شهریور معرفی خواهد شد.

طبق ویدیوهای افشا شده، این هدست به پلتفرم اسنپدراگون XR2 کوالکام که برای سخت‌ افزارهای واقعیت افزوده و مجازی توسعه پیدا کرده، مجهز می‌شود. این دستگاه به نمایشگر با رزولوشن نزدیک به 4K مجهز می‌شود که به معنای رزولوشن نزدیک به 2K برای هر چشم است. در یکی از این ویدیوها به ۵۰ درصد پیکسل بالاتر نسبت به Oculus Quest اشاره می‌شود.

در حالی که نسخه اولیه از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد، نسخه جدید به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - ۶ گیگابایت رم مجهز شده و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که نسبت به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - نسل قبلی دو برابر شده است. هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 از صدای سه بعدی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - پشتیبانی می‌کند و قادر به ردیابی دستان بدون نیاز به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - کنترلر است.

با وجود - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - اینکه در این ویدیوها اطلاعات زیادی وجود دارد، همچنان سوالاتی درباره این هدست واقعیت مجازی مطرح می‌شود. برای مثال اطلاعاتی درباره رفرش ریت نمایشگرها در این ویدیوها وجود ندارد، در حالی که گزارش‌های قبلی به افزایش رفرش ریت از ۷۲ به ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز اشاره کرده‌اند. علاوه بر این، اطلاعات دقیقی از ابعاد و وزن این دستگاه نیز نداریم.

در این ویدیوها به بندهای نرم اشاره شده که استفاده از آن‌ها را راحتر از گذشته می‌کند و کنترلرهای این دستگاه ارگونومی مناسبی خواهند داشت. هدست Quest 2 از Oculus Link پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال این هدست به PC را به وسیله کابل USB-C فراهم می‌کند تا کاربران قادر به اجرای بازی‌های واقعیت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - مجازی مبتنی بر کامپیوتر باشند.

در گذشته شاهد انتشار تصاویری از این هدست بوده‌ایم و در حالی که در ویدیوهای اخیر اشاره‌ای به قیمت آن نشده، والمارت در گذشته قیمت ۳۹۹ دلار را برای مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن اعلام کرده بود. با توجه شروع برگزاری «فیسبوک کانکت» در تاریخ ۲۶ شهریور، تا رونمایی رسمی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - از این هدست فاصله چندانی نداریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone