🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  3. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17725.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه ال جی وینگ با سرفیس Duo، گلکسی زد فولد ۲ و میت Xs

ال جی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با طراحی منحصر به فرد، وینگ رونمایی کرد که از نمایشگر چرخان بهره می‌برد، اما ال جی وینگ در مقایسه با رقبای خود چه تفاوت‌هایی دارید؟ مهمترین ...

ال جی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - خود با طراحی منحصر به فرد، وینگ رونمایی کرد که از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - نمایشگر چرخان - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - بهره می‌برد، اما ال جی وینگ در مقایسه با رقبای خود چه تفاوت‌هایی دارید؟

مهمترین ویژگی ال جی وینگ که آن را از محصولات عادی موجود در بازار متمایز می‌کند، استفاده از دو نمایشگر با ابعاد مختلف و مکانیزم چرخان پنل اصلی است. این دستگاه از صفحه نمایش اصلی ۶.۸ اینچی و نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی بهره می‌برد. در اطراف نمایشگر اصلی حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - و دوربین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن به صورت پاپ آپ طراحی شده است.

ال جی این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - گوشی هوشمند خود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - را به چیپست - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - اسنپدراگون 765G مجهز کرده که امکان دسترسی به شبکه 5G را برای کاربران فراهم می‌کند. پنل پشتی ال جی وینگ دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می‌کند که شامل سنسورهای ۶۴، ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود.

ال جی وینگ به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و همچنین شارژ بی‌سیم مجهز - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - شده و سنسور اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر قرار گرفته. ال جی در این محصول خود از ۸ گیگابایت رم استفاده کرده و آن را در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌کند.

ال جی وینگ تنها محصولی نیست که در بازار گوشی‌های هوشمند طراحی متفاوتی دارد، بلکه شرکت‌های سامسونگ، هواوی و مایکروسافت نیز چنین محصولاتی را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - به فروش می‌رسانند. گوشی‌های تاشو گلکسی زد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - فولد ۲ سامسونگ و میت Xs هواوی به نمایشگرهای بزرگی مجهز شده‌اند و سرفیس Duo از دو صفحه نمایش بهره می‌برد.

در جدول - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل - زیر مقایسه این چهار گوشی هوشمند منحصر به فرد بازار را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرعین استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone