🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17734.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از کشتی حمل ماشین که با انرژی بادی کار می‌کند [تماشا کنید]

یک کنسرسیوم سوئدی از یک کشتی حمل ماشین با ظرفیت ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ خودرو رونمایی کرده که نسبت به کشتی‌های کنونی تا ۹۰ درصد آلودگی کمتری تولید می‌کند. این کشتی حمل ماشین با دو نام «Oceanbird» ...

یک کنسرسیوم سوئدی از یک کشتی حمل ماشین با ظرفیت ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ خودرو رونمایی کرده که نسبت به کشتی‌های کنونی تا ۹۰ درصد آلودگی کمتری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - تولید می‌کند.

این کشتی حمل ماشین با دو نام «Oceanbird» و «wind-Powered - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - Car Carrier» یا wPCC‌ شناخته می‌شود و به عنوان بخشی از یک پروژه مشترک سوئدی با هدایت شرکت طراحی «Wallenius Marine» و کمپانی‌های «SSPA» و «KTH Royal Institute of Technology» در استکهلم طراحی شده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - است.

این کشتی تبدیل به بزرگترین کشتی بادبادنی جهان خواهد شد و طبق ادعای طراح آن، دوره جدید در قایقرانی ایجاد خواهد کرد. آزمایش دریایی موفق - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - نمونه کوچکتر این کشتی اوایل سال جاری میلادی انجام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - شد و مدل نهایی آن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - اواخر سال ۲۰۲۴ به اقیانوس انداخته می‌شود.

این کشتی حمل ماشین به ۵ بادبان با طراحی خاص مجهز شده که بال هواپیمای مسافربری را در ذهن تداعی می‌کند. در ویدیوی منتشر شده، Wallenius Marine به طراحی منحصر به فرد Oceanbird اشاره کرده است.

کشتی‌های باری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - هم اکنون در مدت ۷ روز از اقیانوس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - اطلس عبور می‌کنند، اما Oceanbird - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - به ۱۲ روز زمان نیاز دارد، با این حال سوخت فسیلی بسیار کمتری مصرف می‌کند. در حال حاضر ناوگان متشکل از ۴۵۰ کشتی حمل ماشین بزرگ در جهان روزانه نزدیک به ۴۴ تن سوخت فسیلی مصرف می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان

در گزارش منتشر شده به چالش‌های فنی این پروژه اشاره شده است. بدنه و تجهیزات نصب شده روی این کشتی با همکاری یکدیگر بهترین استفاده را از انرژی بادی خواهند داشت. این کشتی ترکیبی از فناوری مکانیک پرواز و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - کشتی سازی است و طراحان عملکرد و ایمنی آن را با استفاده از ترکیب شبیه‌سازی کامپیوتری و آزمایش‌های فیزیکی ارزیابی کرده‌اند.

Oceanbird نزدیک به ۲۰۰ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - متر طول و ۴۰ متر پهنا خواهد داشت و برای جابجایی ۳۵ هزار تن بار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - طراحی شده است. بادبان‌های این کشتی تغییر اندازه می‌دهند و ارتفاع کامل آن‌ها به ۱۰۰ متر می‌رسد که نزدیک به دو برابر بلندترین کشتی کنونی است. اداره حمل و نقل سوئد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - با بودجه ۴.۲۵ میلیون دلاری از این پروژه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - حمایت مالی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone