🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17712.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به مهمترین قابلیت‌ها و تغییرات اندروید ۱۱ [تماشا کنید]

امروز گوگل نسخه نهایی سیستم عامل اندروید ۱۱ را منتشر کرد و کاربران گوشی‌های پیکسل و چندین شرکت دیگر به آن دسترسی دارند. در این مطلب نگاهی به تغییرات و قابلیت‌های جدید این سیستم عامل ...

امروز گوگل نسخه نهایی سیستم عامل اندروید ۱۱ را منتشر کرد و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - کاربران گوشی‌های پیکسل و چندین شرکت دیگر به آن - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - دسترسی دارند. در این مطلب نگاهی به تغییرات و قابلیت‌های جدید - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - این سیستم عامل خواهیم داشت.

سیستم عامل اندروید ۱۱ در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت‌هایی زیادی داشته، با این حال بسیاری از تغییرات در طراحی، رابط کاربری و حتی عملکرد همان مواردی هستند که در اندروید ۱۰ مشاهده کرده‌ایم، اما نسبت به گذشته اصلاح شده‌اند. در ادامه برای اطلاع از تغییرات و قابلیت‌های جدید سیستم عامل موبایل گوگل با دیجیاتو همراه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - باشید.

تغییرات رابط کاربری اندروید ۱۱

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی

  • بهبودهای منوی پاور: زمانی که دکمه پاور را فشرده و نگه دارید، یک منوی بهبودیافته در اختیارتان قرار می‌گیرد که در آن علاوه بر چندین کارت، امکان دسترسی سریع به تمام فناوری‌های هوشمند خانگی متصل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - به گوگل اسیستنت نیز فراهم می‌شود و می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید.
  • نوتیفیکیشن‌ها: در نسخه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - جدید سیستم عامل اندروید نوتیفیکیشن گفتگوها در یک زیرگروه قرار می‌گیرند و همچنین در بخش تنظیمات می‌توانید تاریخچه نوتیفکیشن‌های خود را مشاهده کنید.
  • کنترل مدیا: در اندروید ۱۱ قابلیت کنترل فایل‌های مدیا در بخش «Notification Toggle» برای شما فراهم شده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - و همچنین مدیاپلیر در لاک - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - اسکرین نیز - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - بهبود جزئی در طراحی را تجربه کرده است.

 تغییرات کاربردی اندروید ۱۱

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی

  • حذف محدویت فایل‌ ۴ گیگابایت برای فیلمبرداری: با توجه به افزایش کیفیت دوربین‌ها و امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K و 8K، محدودیت سایز فایل برداشته شده است.
  • حباب‌های نوتیفیکیشن‌ها: در این سیستم عامل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌توان از حباب‌ها مشابه آنچه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - در فیسبوک مسنجر دیده‌ایم، استفاده کرد. اپ‌ها می‌توانند از حباب نوتیفیکیشن‌ها استفاده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - کنند.
  • تنظیم میزان حساسیت ژست‌ها: - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - شما می‌توانید به صورت مستقیم حساسیت ژست‌ها برای هر دو طرف نمایشگر را در هنگام استفاده از روش ناوبری تنظیم کنید.
  • دکمه انتخاب/اسکرین شات در پنل برنامه‌های اخیر: در اندروید ۱۱ می‌توان یک متن را انتخاب کرد یا یک اسکرین شات از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - برنامه‌های اخیر بدون نیاز به باز کردن کامل اپ گرفت.
  • اسکرین رکوردر: پس از مدت‌ها انتظار گوگل قابلیت اسکرین رکوردر یا ضبط نمایشگر را به صورت پیش فرض در سیستم عامل موبایل خود قرار داد. شما می‌توانید در این سیستم عامل بدون نصب اپ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - اضافه، محتوای نمایشگر شامل صدا و میکروفن را ضبط کنید.
  • بروزرسانی رابط کاربری اسکرین شات: زمانی که اسکرین شات می‌‌گیرید، یک رابط پاپ آپ به همراه پیش نمایش و شورتکات‌های اشتراک یا ویرایش سریع در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • بهبود کنترل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - مجوز اپ‌ها: زمانی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - که مجوز اپ‌ها را قبول می‌کنید، اما برای مدتی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - از آن استفاده نمی‌کنید، مجوزها ریست می‌شوند تا زمانی که آن را دوباره اجرا کنید، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - البته می‌توان چنین ویژگی را غیرفعال کرد.
  • تکمیل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - خودکار کیبورد: قابلیت پر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - کردن خودکار پسوردها و جزئیات حساب به صورت مستقیم از طریق کیبورد در سیستم عامل اندروید ۱۱ امکان‌پذیر است. در حال حاضر این ویژگی در جی‌بورد کار می‌کند.
  • اندروید اتو بی‌سیم: اندروید ۱۱ امکان ارتباط بی‌سیم گوشی به اندروید اتو را فراهم می‌کند.
  • تغییر سایز قابلیت تصویر در تصویر: در اندروید ۱۱ می‌توانید ویدیوهای شناور را گرفته و سایز آن را تغییر دهید.
  • غیرفعالسازی نمایشگر همیشه روشن در شب: به عنوان بخشی از حالت «Bedtime»، شما می‌توانید قابلیت نمایشگر همیشه روشن را در دستگاه‌های پیکسل در شب غیرفعال کنید.

بهبودهای ظاهری اندروید ۱۱

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی

  • بروزرسانی اشکال آیکون در تم‌های پیکسل: سه آیکون جدید به گزینه‌های پیش فرض اضافه می‌شود.
  • ایموجی‌های اندروید ۱۱: در این سیستم عامل ۱۱۷ ایموجی جدید وجود دارد و برخی از ایموجی‌های کنونی نیز بازطراحی شده‌اند.
  • افکت زوم ورود به اپ دراور - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - و پنل نوتیفیکیشن‌ها: - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - در این نسخه تصویر پس زمینه کمی افکت Parallax را در هنگام باز کردن اپ دراور یا پنل نوتیفیکیشن‌ها تجربه می‌کند.
  • تغییر نام منوی صدا: در این سیستم عامل نام - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - این منو به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - «Sound» تغییر کرده است.

در حالی که شاید این تغییرات چندان زیاد نباشند، در باطن اندروید ۱۱ با بهبودهای زیادی روبه‌رو هستیم که آن را تبدیل به سیستم عامل ارزشمندی می‌کند. در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - صورتی که صاحب یکی از گوشی‌های پیکسل ۲ یا نسخه‌های جدیدتر آن باشید، هم اکنون می‌توانید جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را روی آن نصب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone