🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17711.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Crux؛ سنگ نوردی روی موبایل چگونه است؟

Crux در نگاه اول به بازی‌های Voodoo و مرحوم کچ اپ (Ketchapp) شباهت دارد، ساده و بدون پیچیدگی در مکانیزم‌های گیم پلی که بازیکن با چند واکنشِ ساده باید سعی کند بیشترین امتیاز را به ...

Crux در نگاه اول به بازی‌های Voodoo و مرحوم کچ اپ (Ketchapp) شباهت دارد، ساده و بدون پیچیدگی در مکانیزم‌های گیم پلی که بازیکن با چند واکنشِ ساده باید سعی کند بیشترین امتیاز را به دست بیاورد و رکورد بزند.

اما وقتی به اولین مرحله می‌روید و کمی با مکانیزم‌ها سر و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس - کله می‌زنید، میفهمید - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس - که بازی چیزی بیشتر از این حرف‌ها است. Crux همان کاری که FIE Swordplay - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس - با سبک شمشیرزنی کرد را حالا موفق شده با سنگ نوردی انجام بدهد.

FIE Swordplay برای اولین بار روی گوشی پتانسیل‌های شمشیرزنی را در قالبِ یک بازی اکشن بیرون کشید و در Crux سازنده با یک بازی جمع و جورتر و البته ورزشی متفاوت به این نقطه رسیده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس

ویژگی که Crux را تا این اندازه دوست داشتنی کرده به سیستم کنترل بازی برمی‌گردد که سازنده به واسطه آن توانسته چالشی سرگرم‌کننده و جذاب‌ را به سنگ نوردی روی گوشی تزریق کند.

در Crux با سوایپ در بخش چپ صفحه می‌توانید پا را حرکت بدهید و اگر همین کار را در قسمت راست گوشی انجام بدهید شخصیت اصلی جای دستش را عوض می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس

بنابراین وقتی می‌خواهید به یک سنگ دیگر بروید، اینکه دست یا پا را کجا بگذارید، اهمیت دارد و Crux با جاگذاری متفاوت سنگ‌ها، شکل و شمایلی پازل مانند به خودش داده است.

در ادامه و با پیشروی هم یک سری سنگ‌های دیگر خواهید دید که استفاده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس - از آن‌ها محدودیت‌هایی خواهد داشت و بنابراین در این مرحله‌ها نه تنها باید به دنبال یک راه درست باشید بلکه عنصر زمان هم به چالش‌هایتان اضافه می‌شود.

فقط تنها مشکلی که در این قسمت Crux وجود دارد، حضور کارهای تکراری در بعضی مرحله‌ها است. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس - تعدادی از مرحله‌ها بیش از اندازه طولانی هستند و در آن‌ها بدون اینکه نیازی به فکر باشد فقط سوایپ می‌کنید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس

همین باعث شده تا جذابیت بازی روندی سینوسی به خودش بگیرد. در واقع وقتی مرحله‌ها هوشمندانه هستند و مخاطب مجبور است فکرش را به کار بگیرد، Crux جذاب می‌شود.

اما وقتی که بازیکن باید یک سری فعالیت تکراری را چندین بار انجام بدهد بازی در آن لحظه، به اندازه بقیه وقت‌هایش نمی‌توند مخاطب را سرگرم نگه دارد.

البته این مشکل چیزی نیست که باعث بشود قید Crux را بزنید. بالاخره با اولین بازی آفلاینی طرف هستید که سنگ نوردی را به شکلی سرگرم‌کننده روی موبایل آورده و همین دلیل به تنهایی کافیست تا تجربه‌اش کنید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس

Crux: A Climbing Game

سازنده: Benjamin Dressler قیمت: رایگان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لارستان استان فارس - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 145.6 / 57.21 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone