🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  5. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17733.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا خرید ARM از سافت بانک را تایید کرد؛ قراردادی به ارزش ۴۰ میلیارد دلار

پس از ماه‌ها انتشار شایعات، انویدیا به صورت رسمی اعلام کرد شرکت طراحی نیمه‌هادی بریتانیایی ARM را با مبلغ ۴۰ میلیارد دلار تصاحب می‌کند. این قرارداد باعث افزایش حضور شرکت انویدیا در بخش گوشی‌های هوشمند و ...

پس از ماه‌ها انتشار شایعات، انویدیا به صورت رسمی اعلام کرد شرکت طراحی نیمه‌هادی بریتانیایی ARM را با مبلغ ۴۰ میلیارد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس - دلار تصاحب می‌کند.

این قرارداد باعث افزایش حضور شرکت انویدیا در بخش گوشی‌های هوشمند و همچنین رایانش موبایل می‌شود و این کمپانی می‌تواند فناوری هوش مصنوعی را وارد پلتفرم‌های مختلفی مانند گوشی‌های هوشمند، کامپیوترها و همچنین ماشین‌های خودران کند. در مقابل ARM در بخش تحقیق و توسعه با حمایت‌های بیشتری مواجه می‌شود و همچنین به تمام محصولات انویدیا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس - دسترسی پیدا می‌کند.

انویدیا برای تحقق تعهد خود اعلام کرده که یک ابررایانه هوش مصنوعی با پردازنده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس - ARM در مقر این شرکت در کمبریج خواهد ساخت. مدیرعامل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس - انویدیا، «جن سون هوانگ» در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی فناوری در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس - دوران کنونی محسوب می‌شود و موج جدیدی از رایانش را ایجاد کرده است. در سال‌های پیش رو تریلیون‌ها کامپیوتر با اجرای هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء جدیدی خلق خواهند کرد که هزاران برابر بزرگتر از اینترنت امروزی مردم است. ادغام ما شرکتی را خلق می‌کند که موقعیت بی‌نظیری در عصر هوش مصنوعی خواهد داشت.»

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس

در حالی که شاید تصور کنید انویدیا با این خرید گران‌قیمت تمام فناوری‌های ARM را به تنهایی مورد استفاده قرار ‌می‌دهد، این غول فناوری تایید کرده که این کمپانی طراح تراشه می‌تواند به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر لارستان استان فارس - مدل تجاری گذشته خود یعنی ارائه مجوز به کمپانی‌های مختلف ادامه دهد و با مشتریان کنونی خود همکاری داشته باشد.

با این قرارداد، انویدیا می‌تواند از طراحی ARM در فناوری خود به خصوص در GPU استفاده کند. این موضوع باعث برتری انویدیا در مقابل AMD می‌شود و می‌تواند تغییرات بزرگی در آینده طراحی چیپپ‌ها به همراه داشته باشد.

در حال حاضر هیئت مدیره این دو کمپانی چنین قراردادی را تایید کرده‌اند و انتظار می‌رود این معامله تا ۱۸ ماه آینده به صورت کامل اجرا شود. بدون هیچ شکی چنین قرارداد بزرگی باید در کشورهای ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا و چین مورد تایید مقامات قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تذرو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر جسارتا تعمیرگاه شما سمت مروارید لار لارستان سرویس میده.
پاسخ: بله در مروارید لار شهر لارستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone