🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  3. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17719.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اینتل عرضه نسخه ۸ هسته‌ای پردازنده Tiger Lake را تأیید کرد

اینتل در سکوت خبری عرضه نسخه ۸ هسته‌ای پردازنده نسل یازده Tiger Lake را تأیید کرد. «Boyd Phelps»، یکی از مدیران ارشد اینتل با انتشار پستی در وب سایت «مدیوم» تأیید کرد که اینتل علاوه ...

اینتل در سکوت خبری عرضه نسخه ۸ هسته‌ای پردازنده نسل یازده Tiger Lake را تأیید کرد.

«Boyd Phelps»، یکی از مدیران ارشد اینتل با انتشار پستی در وب سایت «مدیوم» تأیید کرد که اینتل علاوه بر پردازنده‌های - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - چهار هسته‌ای نسل یازده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - قرار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - است از ماه آینده میلادی به بازار عرضه شوند، نسخه ۸ هسته‌ای این پردازنده را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

اینتل تاکنون فقط عرضه نسخه‌های چهار هسته‌ای پردازنده‌های نسل یازدهم با کدهای UP3 و UP4 را تأیید کرده بود. تاکنون اطلاعاتی از مشخصات نسخه هشت هسته‌ای پردازنده‌های این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - سری فاش نشده، اما سایت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - PCWorld می‌گوید با توجه به لپ‌های جدیدی که قرار است به پردازنده‌های Tiger Lake مجهز شوند، اینتل احتمالاً سیاستی همانند AMD در پیش خواهد گرفت.

PCWorld لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 15M را برای اثبات این ادعا مبنا قرار داده است. این محصول برخلاف اکثر لپ تاپ‌های مبتنی بر پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل که از پردازشگر گرافیکی مجتمع یا پردازنده گرافیکی جیفورس MX450 برخوردارند، به جیفورس RTX 2060 Max-Q مجهز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - شده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی

آنطور که در گزارش نوشته شده، لپ تاپ Stealth M15 به لطف فرکانس پردازنده که برای وظایف تک هسته‌ای تا ۴.۸ گیگاهرتز و با فعال بودن همه هسته‌ها تا ۴.۳ گیگاهرتز می‌رسد، در بسیاری از بازی‌ها قادر به رقابت با لپ تاپ‌های مبتنی بر پردازنده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - ۱۴ نانومتری نسل دهم اینتل خواهد بود. این یعنی عملکرد حرارتی و پردازشی CPU جدید اینتل نیز به طور چشمگیری بهبود یافته است.

اینتل چیپ‌هایش را در دو دسته ۱۵ واتی کلاس U با حداکثر ۴ هسته و ۴۵ واتی کلاس H با نهایت ۸ هسته تقسیم کرده است. چیپ‌های هر دو سری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - از لحاظ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - توانمندی‌ها و نیازمندی‌های گرمایی با یکدیگر تفاوت دارند.

AMD نیز چیپ‌هایش را در دو گروه کم مصرف و پر مصرف دسته بندی کرده که تفاوت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - قابل توجهی با یکدیگر نداشته و فقط با توجه به ضخامت لپ تاپ‌ها - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - و توانایی آنها در دفع گرما، قدرتشان کم و زیاد شده است. این دسته بندی به پردازنده‌های AMD حتی در لپ تاپ‌های - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - باریکی همچون - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - لنوو اسلیم ۷ با مجهز به پردازنده ۸ هشت هسته‌ای برتری می‌دهد.

با توجه به بهبود عملکرد پردازشی و حرارتی پردازنده‌های Tiger Lake، ممکن است اینتل نیز همانند AMD قدرت پردازنده‌های این سری را با توجه به ضخامت لپ تاپ و کاربری آنها (مثلاً گیمینگ) دستکاری کند. با وجود تمرکز اینتل بر سرعت کلاک و همچنین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - پردازشگر گرافیکی Xe، این شرکت از لحاظ تعداد هسته‌ها کمی از رقیب دیرینه عقب است. بنابراین عرضه نسخه ۸ هسته‌ای توان رقابت اینتل با AMD را افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone