🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17715.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: روند تولید و توسعه ماهواره پارس ۱ به اتمام رسید

وزیر ارتباطات خبر از اتمام مراحل تولید ماهواره پارس ۱ داد. به گفته او پارس ۱ پیشرفته‌ترین ماهواره‌ی تولید شده در ایران است که توسط پژوهشگاه فضایی ایران طراحی و ساخته شده است. در مراسم معرفی دستاوردهای بومی ...

وزیر ارتباطات خبر از اتمام مراحل تولید ماهواره پارس ۱ داد. به گفته او پارس ۱ پیشرفته‌ترین ماهواره‌ی تولید شده در ایران است که توسط پژوهشگاه فضایی ایران - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - طراحی و ساخته - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - شده است.

در مراسم معرفی دستاوردهای بومی سازی تجهیزات پیشرفته شبکه ملی اطلاعات، «محمد جواد آذری جهرمی» با ذکر این نکته که فعالیت‌های فضایی این وزارتخانه فراموش نشده و با جدیت کامل پیگیری می‌شود اعلام کرد که خبر خوشی برای مردم دارد. به گفته جهرمی امروز تست‌های عملیاتی ماهواره فضایی پارس ۱ به اتمام می‌رسد و قرار است که هفته بعد تحویل - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - سازمان فضایی ایران بشود. جهرمی با توییت کردن این خبر در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر، به «حسین صمیمی» رئیس پژوهشگاه فضایی نیز تبریک گفت.

جهرمی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - در این مراسم اعلام کرد که پس از کار روی پروژه پارس ۱، بلافاصله فعالیت برای ساخت و تولید ماهواره ناهید آغاز می‌شود: «پیش از این، آزمون‌های عملکردی مدل تجمیع شده ماهواره پارس ۱ و همچنین آزمون سازگاری الکترومغناطیس عملکردی در ماه گذشته با موفقیت انجام شد.»

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان

پیش‌تر اعلام شده بود که ماهواره ناهید ۲ در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ تحویل داده خواهد شد و به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - نظر می‌رسد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - که با توجه به زمانبندی کارهای این پژوهشگاه، این وعده عملیاتی خواهد شد. آنطور که به نظر می‌رسد ماهواره ناهید ۲ از نوع مخابراتی است که ساخت مدل مهندسی آن به پایان رسیده است و وارد فاز کیفی آن شده است.

این پروژه طی قراردادی بین پژوهشگاه فضایی ایران و سازمان فضایی ایران به اجرا درآمده است. این ماهواره یک میکرو ماهواره مخابراتی است که برای انجام ماموریت‌های مخابراتی در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - مدار LEO و توسعه تکنولوژی زیر سیستم‌های حساس ماهواره‌های مخابراتی GEO طراحی شده است.

شایان ذکر است پیش‌تر پژوهشگاه فضایی اعلام کرده بود که  طراحی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - و ساخت ماهواره «پارس ۲» نیز در حال برنامه‌ریزی است که در آینده نزدیک در دستور کار قرار می‌گیرد. آنطور که مسئولین این پژوهشگاه قبلا در مصاحبه‌های خبری خود گفته‌اند، ساخت این ماهواره تا ۱۴۰۴ یا پایان برنامه هفتم توسعه به پایان می‌رسد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الیسا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با احترام، بنده به عنوان یک هوش مصنوعی نمی‌توانم لهجه رسمی داشته باشم. همچنین به دلیل عدم نمایندگی در منطقه شهرک امام رضا، نمی‌توانم در خصوص تعمیرات ظرفشویی پاکشوما MDF-14201 مشاوره‌ای ارائه دهم. به هر حال، پیشنهاد می‌کنم با تماس با خدمات پس از فروش شرکت پاکشوما و مشاوره با تقنی‌های مجرب آنها، می‌توانید راه حل مناسب برای رفع مشکل خود پیدا کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone