🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17726.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام تولید اسنپدراگون ۸۷۵ را به سامسونگ واگذار کرد

سامسونگ در قرارداد چند میلیون دلاری با کوالکام تولید چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ را بر عهده گرفت. این شرکت با استفاد از فرآیند لیتوگرافی بوسیله اشعه ماوراءبنفش (EUV)، چیپست‌های ۵ نانومتری نسل بعد کوالکام برای بکارگیری ...

سامسونگ در قرارداد چند میلیون دلاری با کوالکام تولید چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ را بر عهده گرفت. این شرکت با استفاد از فرآیند لیتوگرافی بوسیله اشعه ماوراءبنفش (EUV)، چیپست‌های ۵ نانومتری نسل بعد کوالکام برای بکارگیری در موبایل‌های پرچمدار را خواهد ساخت.

بر اساس گزارش روزنامه «کوریا اکونومیک دیلی»، سامسونگ در قراردادی به ارزش تقریبی ۸۴۴ میلیون دلار چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ را تولید خواهد کرد. طبق این گزارش، سامسونگ برای اولین بار موفق شده تا تولید همه چیپست‌های پرچمدار نسل بعد کوالکام را بر عهده بگیرد. انتظار می‌رود کوالکام دسامبر سال جاری میلادی (آذر تا دی) از اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی کند و اولین موبایل مجهز به آن در سه ماهه اول ۲۰۲۱ از راه برسد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی

اسنپدراگون ۸۷۵ احتمالاً اولین بار در سری گلکسی S21 و همچنین گوشی‌های پرچمدار اوپو و شیائومی به کار خواهد رفت. آنطور که SamMobile گزارش می‌کند، سامسونگ تولید انبوه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی - چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ را با استفاده از فرآیند ۵ نانومتری لیتوگرافی بوسیله اشعه ماوراء بنفش (EUV) در کارخانه شهر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی - «هواسئونگ» واقع در ایالت «گیونگی-دو» آغاز خواهد کرد.

در ادامه گزارش نوشته شده که دلیل توافق کوالکام با سامسونگ برای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی - تولید اسنپدراگون ۸۷۵ دریافت هزینه کمتر از سوی سازنده کره‌ای در مقایسه با کمپانی TSMC بوده است. منابع آگاه می‌گویند سامسونگ توانایی تولید این چیپ با کیفیتی در حد و اندازه رقیب تایوانی اما با هزینه کمتر را دارد.

غول فناوری کره جنوبی اخیراً تولید محصولات شرکت‌هایی همچون انویدیا، اینتل و IBM را نیز بر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی - عهده گرفته است. همچنین شایعه شده این شرکت چیپست اسنپدراگون 875G، اسنپدراگون 735G و چیپست‌های 5G ارزان قیمت سری اسنپدراگون ۴۰۰ را نیز تولید خواهد کرد.

سامسونگ هزینه هنگفتی صرف بخش تحقیق و توسعه (R&D) - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی - کرده است تا چیپ‌های جدید را با استفاده از آخرین فناوری‌ها بسازد. سامسونگ قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ ترین تولید کننده محصولات نیمه رسانا در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی - دنیا تبدیل شود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر زرندیه استان مرکزی - و برای دست یافتن به چنین هدفی باید TSMC را کنار بزند. این شرکت تایوانی در حال حاضر قسمت اعظم قراردادهای تولید چیپ را به خود اختصاص داده و پس از آن سامسونگ در رتبه دوم قرار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone