🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17713.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پخش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از موبایل ال‌جی وینگ با نمایشگر چرخان

ال‌جی «وینگ» با سازوکار منحصر به فردش یکی از نوآورانه‌ترین گوشی‌ها در سال‌های اخیر است و دیجیاتو مراسم معرفی آن را امروز ساعت ۱۸:۳۰ به صورت زنده پوشش می‌دهد. ال‌جی با هدف به چالش کشیدن طراحی‌های ...

ال‌جی «وینگ» با سازوکار منحصر به فردش یکی از نوآورانه‌ترین گوشی‌ها در سال‌های اخیر است و دیجیاتو مراسم معرفی آن را امروز ساعت ۱۸:۳۰ به صورت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - زنده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - پوشش می‌دهد.

ال‌جی با هدف به چالش کشیدن طراحی‌های کلیشه‌ای و یافتن روش‌های ابتکاری برای رفع نیازهای کاربران اخیرا طرحی را با عنوان «پروژه اکسپلورر» کلید زده است. گوشی وینگ با پنل چرخان نخستین محصولی است که از دل این پروژه بیرون آمده و قرار است امروز راس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران از آن رونمایی شود. کمپانی کره‌ای علاوه بر معرفی این موبایل توضیحات بیشتری را درباره پروژه اکسپلورر ارائه می‌کند که احتمالا شامل محصولات خلاقانه‌ای - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - دیگری است که از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - طراحی مرسوم و کلیشه‌ای فاصله گرفته‌اند. از شما دعوت می‌کنیم برای تماشای گزارش زنده دیجیاتو - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - از این رویداد ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سایت با ما همراه شوید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان

کمپانی کره‌ای جدای از انتشار یک تیزر تاکنون اطلاعاتی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - را درباره وینگ منتشر نکرده است اما چند ویدیوی کوتاه از آن به دست رسانه‌ها رسیده است. این گوشی برخلاف «گلکسی فولد» و «میت ایکس» تاشو نیست بلکه از دو پنل تشکیل شده که روی هم چرخیده و به شکل بعلاوه باز می‌شوند. مزیت اصلی وینگ نسبت به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - دیگر گوشی‌های تاشو ضخامت اندک است که در تصاویر منتشر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - شده با موبایلی مثل گلکسی نوت تفاوت زیادی ندارد.

نمایشگر اصلی این موبایل احتمالا ۶.۸ اینچی و پنل ثانویه آن ۴ اینچی خواهد بود. ال‌‌جی برای بهره‌برداری کامل از مزایای نمایشگر ثانویه رابط کاربری ویژه‌ای طراحی کرده که در بازی‌ها اطلاعات اضافی را در اختیار کاربر قرار داده و حین پخش موزیک و ویدیو کلیدهای کنترلی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - را در برمی‌گیرد.

چیپست به کار رفته در ال‌جی وینگ احتمالا اسنپدراگون 765G خواهد بود که با شبکه 5G سازگاری دارد. این موبایل از ۱۴ مهر ماه وارد بازار خواهد شد اما از قیمت آن هنوز حرفی به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قروه استان کردستان - میان نیامده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone