🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17744.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

شکایت ۳ میلیارد دلاری از گوگل به اتهام سواستفاده یوتیوب از داده‌های کودکان

یک گروه مدافع حقوق بشر به اتهام ردیابی غیرقانونی کودکان بریتانیایی توسط یوتیوب از گوگل شکایت کرد. این شکایت از طرف بیش از پنج میلیون کودک بریتانیایی زیر ۱۳ سال و خانواده آنها تنظیم شده ...

یک گروه مدافع حقوق بشر به اتهام ردیابی غیرقانونی کودکان بریتانیایی توسط یوتیوب از گوگل شکایت کرد.

این شکایت از طرف بیش از پنج میلیون کودک بریتانیایی زیر ۱۳ سال و خانواده آنها تنظیم شده و از گوگل درخواست غرامت ۲ میلیارد پوندی (تقریبا ۳ میلیارد دلار) کرده است. «Duncan McCann»، محقق و مدافع حریم خصوصی می‌خواهد این شکایت را به دیوان عالی بریتانیا ببرد. سازمان مدافع حقوق بشر Foxglove نیز پشتیبانی از آن را اعلام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - کرده است.

در شکایت مورد بحث آمده که یوتیوب با جمع آوری غیرقانونی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - داده‌های «میلیون‌ها - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - کودک» به منظور تبلیغات - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - هدفمند، مقررات حریم خصوصی کودکان و داده‌ها تحت قانون Data Protection Act بریتانیا و مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR) را به شکل سازمان یافته نقض کرده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی

سازمان Foxglove با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما فکر می‌کنیم اقدامات یوتیوب غیرقانونی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - است چون اطلاعات تمام کودکان، از جمله کودکان زیر ۱۳ سال که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - از این سرویس استفاده می‌کنند را جمع آوری کرده است. شرکت‌ها برای نمایش تبلیغات هدفمند به یوتیوب پول پرداخت می‌کنند و این پلتفرم از داده‌های کودکان استفاده می‌کند. آنها [یوتیوب] برای این کار از والدین کودکان اجازه نمی‌گیرند.»

سخنگوی یوتیوب از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد، اما به «بلومبرگ» گفت که این پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو برای کودکان زیر ۱۳ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - سال مناسب نیست.

گوگل پیش از این نیز به ردیابی غیرقانونی کاربران متهم شده است. حدوداً سه ماه قبل شکایتی در دادگاه ایالت کالیفرنیا تنظیم شد و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - غول موتورهای جستجو را به ردیابی فعالیت‌های کاربران در مرورگر کروم حتی در حالت مخفی یا Incognito متهم کرد و خواستار پرداخت غرامت ۵ میلیارد دلاری شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone