🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15052.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام بالاخره انتشار پست از طریق دسکتاپ را ممکن می‌کند

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام در حال توسعه قابلیتی برای انتشار پست از طریق دسکتاپ است. این ویژگی که فعلا به‌صورت داخلی در خود این شرکت آزمایش می‌شود، با محدودیتی همراه خواهد بود اما می‌تواند کار بسیاری ...

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام در حال - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - توسعه قابلیتی برای انتشار پست از طریق دسکتاپ است. این ویژگی که فعلا به‌صورت داخلی در خود این شرکت آزمایش می‌شود، با محدودیتی همراه خواهد بود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - اما می‌تواند کار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - بسیاری از تولیدکنندگان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - محتوا را راحت‌تر کند.

بر اساس تصاویری که از سوی یک منبع توییتری لو رفته، کاربران با کمک این قابلیت می‌توانند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - با کشیدن و رها کردن عکس‌ها از روی کامپیوتر، آن‌ها را در اینستاگرام آپلود کنند. این ابزار به کاربران اجازه برش، افزودن فیلتر، ویرایش و تقریبا همه دستکاری‌هایی را می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - در موبایل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - به آن‌ها دسترسی دارند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی

تنها امکانی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - که در این رابط کاربری دیده نمی‌شود، قابلیت تصویربرداری با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - دوربین خود دستگاه خواهد بود. این ویژگی در نسخه تحت وب موبایل در دسترس است اما در کامپیوتر وجود نخواهد داشت. این محدودیت در مورد ویدیوهای IGTV هم صادق است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی

اینستاگرام تاکنون به‌طور عمده پلتفرمی با تمرکز بر موبایل بوده است، ولی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - اضافه شدن قابلیت انتشار پست از طریق رابط دسکتاپ موجب ارتقای تجربه کاربری این شبکه اجتماعی خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که این قابلیت به‌صورت عمومی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا نه. همچنین، نمی‌دانیم که اگر بنا بر عرضه عمومی باشد، چه زمانی می‌توانیم از آن استفاده کنیم. فعلا وضعیت انتشار سایر انواع محتوا مثل استوری یا Reels هم روی دسکتاپ مشخص نیست.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی

منبع تصاویر امروز می‌گوید قابلیت انتشار پست احتمالا به این زودی‌ها در دسترس قرار نمی‌گیرد چون هنوز به‌صورت داخلی در اینستاگرام در دست توسعه قرار دارد. ولی از روی تصاویر می‌توانیم حدس بزنیم که این ویژگی حداقل از نظر ظاهری آماده شده باشد.

اینستاگرام هفته پیش به کاربرانش اجازه داد تا در پروفایل خود معین کنند که چه ضمیری را ترجیح می‌دهند. این ویژگی در رابط تحت وب اینستاگرام دیده نمی‌شود و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - مانند بسیاری از ویژگی‌های این شبکه اجتماعی فقط مختص اپلیکیشن موبایل آن در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone