🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29890.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک از چیپ ارتباطی هلیو M70 با پشتیبانی از 5G رونمایی کرد

پس از معرفی چیپست اسنپدراگون 855 با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه های مخابراتی توسط کوالکام، حالا کمپانی تایوانی مدیاتک از چیپ ارتباطی جدید خود تحت عنوان «هلیو M70» رونمایی کرده که قرار است از ...

پس از معرفی چیپست اسنپدراگون 855 با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه های مخابراتی توسط کوالکام، حالا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - کمپانی تایوانی مدیاتک از چیپ ارتباطی جدید خود - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - تحت عنوان «هلیو M70» رونمایی کرده که قرار است از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - سال آینده میلادی، به بازار عرضه شود.

چیپ MediaTek Helio M70 یک واحد ارتباطی چند حالته است که از 2G/3G/4G/5G با توجه به پوشش شبکه پشتیبانی می کند. سخت افزار مورد بحث همچنین از رادیو 5G، معماری شبکه مستقل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - و غیر مستقل (SA و NSA) و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - شبکه های زیر فرکانس 6 گیگاهرتز نیز پشتیبانی کرده و برای نیمه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - دوم سال 2019 توسط تولیدکنندگان قابل خریداری خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان

هلیو M70 بر اساس استاندارد 3GPP Rel-15 توسعه یافته و با پشتیبانی از فناوری موج میلیمتری، از سرعت 5 گیگابیت در ثانیه برخوردار بوده و تقریباً با تمامی نیازهای اپراتورهای موبایل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - در سطح دنیا سازگار خواهد بود.

مدیاتک در گسترش فناوری 5G خود از حمایت شرکت هایی مانند هواوی، نوکیا و دوکومو برخوردار است

لازم به ذکر است که مدیاتک در مسیر گسترش فناوری 5G خود، از حمایت شرکای قدرتمندی مانند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - چاینا موبایل، هواوی، نوکیا، دوکومو و برخی شرکت های دیگر برخوردار است. به گفته مدیرعامل کمپانی، با فراگیر شدن تکنولوژی هایی مانند هوش مصنوعی، ارتباطات نسل پنجم در آینده نزدیک از ملزومات زندگی روزمره خواهند شد و مدیاتک نیز در این زمینه محصولات رده بالای خود را به تولیدکنندگان و در نهایت کاربران عرضه خواهد کرد.

گفتنی است مدیاتک به عنوان عضوی از پیشگامان فناوری 5G، با ارائه راهکارهای نوین به شرکا و همچنین تلفیق معماری هوش مصنوعی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - «NeuroPilot» در پلتفرم خود، سعی در گسترش هرچه بیشتر نسل پنجم شبکه های مخابراتی داشته و تصمیم دارد با افزایش وسعت حوزه نفوذ فناوری های خود از گوشی های هوشمند به هر وسیله ای که امکان برقراری ارتباط دارد، طیف وسیعی از محصولات هوشمند با توانایی اتصال مداوم به اینترنت پرسرعت را در اختیار کاربران قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone