🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21425.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

محقق ایرانی پیش‌بینی ابتلا به کرونا با انگشتر هوشمند را ممکن کرد

شاید فردی به ویروس کرونا مبتلا باشد اما به علت عدم وجود علائم، مسائل بهداشتی را رعایت نکند و باعث ابتلای افراد دیگر به این بیماری شود. حالا تیمی به سرپرستی یک محقق ایرانی به ...

شاید - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - فردی به ویروس کرونا مبتلا باشد اما به علت عدم وجود علائم، مسائل بهداشتی را رعایت نکند و باعث ابتلای افراد دیگر به این بیماری شود. حالا تیمی به سرپرستی یک محقق ایرانی به نام «علی رضایی» اعلام کرده‌اند که حلقه هوشمند «اورا» به همراه مدل‌های پیش‌بینی هوش مصنوعی می‌تواند تا ۹۰ درصد علائم کووید-۱۹ را ۳ روز زودتر تشخیص دهد.

محققان از موسسه «علوم اعصاب راکفلر» (RNI) و پزشکی دانشگاه «ویرجینیا غربی» (WVU) از رویکرد مبتنی بر علوم اعصاب استفاده کرده‌اند. محققان - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - از شرکت‌کنندگان درخواست می‌کنند که اطلاعات مربوط به استرس، اضطراب، حافظه و سایر موارد روانشناختی و بیومتریک‌های شناختی را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - در اپلیکیشن RNI ردیابی کنند.

حلقه اورا داده‌های فیزیولوژیکی مانند دمای بدن، تغییرات ضربان قلب، ضربان در زمان استراحت، نرخ تنفس و الگوهای خواب را جمع‌آوری می‌کند و سپس اطلاعات برنامه و حلقه با مدل‌های هوش مصنوعی ترکیب می‌شوند. دقت این پلتفرم ۹۰ درصد اعلام شده، با این حال همچنان افرادی بدون علائم ابتلا به کرونا ‌می‌توانند سایرین را دچار این بیماری کنند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل

در حالی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - که این پلتفرم می‌تواند در آینده کارایی داشته باشد، اما مدت زمانی طول می‌کشد تا بتوان این سیستم را در دنیای واقعی مورد استفاده قرار داد. علی رضایی، مدیر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - اجرایی RNI در این زمینه اعلام کرده:

«ما احساس می‌کنیم که این پلتفرم محافظت از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، افراد در ارتباط با بیماران مبتلا به کرونا و همچنین جوامع برای زندگی در دوران کرونا را کامل خواهد کرد.»

تا به امروز این پلتفرم توسط ۶۰۰ متخصص مورد آزمایش قرار گرفته و RNI در حال همکاری با دانشگاه «توماس جفرسون» و «وندربیلت» برای افزایش شرکت‌کنندگان به بیش از ۱۰ هزار - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - نفر است.

بد نیست بدانید محققان در دانشگاه «کالیفرنیا، سانفرانسیسکو» نیز در حال تحقیق پیرامون حلقه اورا برای شناسایی ویروس در کارکنان بخش اورژانس هستند. مدیرعامل اورا از این موضوع که فناوری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - این شرکت توانسته باعث پیشرفت در شناسایی و درک سیگنال‌های فیزیولوژیکی و علائم هشداردهنده شود، ابزار خرسندی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone