🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21421.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بالاتر از آیفون ۱۱ پرو مکس و گلکسی +S20؛ وان پلاس ۸ پرو در DxOMark دهم شد

دوربین قدرتمند وان پلاس ۸ پرو چشم کارشناسان DxOMark را گرفته و آنها امتیاز ۱۱۹ را به پرچمدار چینی داده‌اند تا در فهرست این سایت حتی بالاتر از آیفون ۱۱ پرو مکس و گلکسی S20 پلاس ...

دوربین قدرتمند وان پلاس - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - ۸ پرو چشم کارشناسان DxOMark را گرفته و آنها امتیاز ۱۱۹ را به پرچمدار چینی داده‌اند تا در فهرست این سایت حتی بالاتر از آیفون ۱۱ پرو مکس و گلکسی S20 - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - پلاس قرار بگیرد.

اغلب مخاطبان دیجیاتو با DxOMark آشنایی دارند اما اگر تا کنون نام آن به گوشتان نخورده بد نیست بدانید که DxOMark گوشی‌ها را از نظر عکاسی، فیلمبرداری و اخیرا کارایی صوتی آزمایش می‌کند. هرچند برخی رده‌بندی این سایت را مورد تردید قرار داده‌اند اما کارشناسان DxOMark تست‌های جامعی را روی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - دوربین گوشی پیاده کرده و آنرا از جهات مختلف بررسی می‌کنند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان

این سایت در جدیدترین بررسی خود دوربین وان پلاس ۸ پرو را زیر ذره بین برده و در نهایت از نظر عکاسی و فیلمبرداری به ترتیب امتیازهای ۱۲۶ و ۱۰۳ را برای آن در نظر گرفته است. وان پلاس ۸ پرو از دوربین چهارگانه بهره می‌برد که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - f/1.78، اولترا واید ۴۸ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - مگاپیکسلی با اپرچر f/2.2، سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال و در نهایت حسگر فیلتر رنگ ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 می‌شود. درون - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - حفره نمایشگر هم سنسور ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از نظر DxOMark دوربین وان پلاس ۸ پرو در زمینه تصویربرداری - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - از نوردهی و دقت رنگ مطلوبی برخوردار است. لنز تله فوتو و دوربین زوم آن هم عملکرد خوبی داشته و نویزها را تا حد زیادی کاهش داده‌اند. مواردی که باعث کاهش امتیاز دوربین شده شامل محو شدن برخی جزییات در اشیاء متحرک و وجود نورهای اضافه یا فلیر در صورت وجود منبع نوری قوی می‌شود.

در مورد فیلمبرداری هم کارشناسان به تحسین - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - نوردهی، دقت رنگ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - و ثبات فوکوس خودکار پرداخته‌اند. سیستم حذف لرزش دوربین اصلی به خوبی توانسته حرکات اضافی دست را حذف کند اما از کنار نویزهای موقت، دندانه دار شدن لبه‌ها و مشکلاتی در فیلمبرداری HDR نمی توان به سادگی گذشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone