🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21430.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های اقتصادی گلکسی M01 و M11 سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ از گوشی‌های گلکسی M01 و گلکسی M11 رونمایی کرد. این دو موبایل اقتصادی با مشخصات معمولی از امروز روانه بازار می شوند. گلکسی M01 از نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار ...

سامسونگ از گوشی‌های گلکسی M01 و گلکسی M11 رونمایی کرد. این دو موبایل اقتصادی با مشخصات معمولی از امروز روانه بازار می شوند.

گلکسی M01 از نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بریدگی V شکل آن جای گرفته است. در پنل پشتی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی به چشم - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران - می‌خورند.

قلب تپنده گلکسی M01 چیپست اسنپدراگون ۴۳۵ بوده و رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (با قابلیت ارتقا با کارت حافظه microSD) آن را همراهی می‌کنند. باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی آن از طریق درگاه microUSB شارژ شده و از فست - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران - شارژ پشتیبانی نمی‌کند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران - از دو سیمکارت، GPS، وای فای، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران - بلوتوث، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و دالبی اتموس اشاره کرد.

گلکسی M01 با رابط - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران - کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران - مشکی، قرمز و آبی با قیمت ۱۲۰ دلار از هم اکنون در هند قابل خریداری است.

گلکسی M11 از نمایشگر ۶.۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار بوده و حفره «اینفینیتی او» آن پذیرای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران - دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. درون ماژول دوربین سه گانه سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکلسی، حسگر ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران

این مدل از چیپست اسنپدراگون ۴۵۰، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی (ارتقا با کارت حافظه microSD) برخوردار بوده و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پورت USB-C، جک - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر بابل استان مازندران - هدفون، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲ و دو سیمکارت اشاره کرد.

گلکسی M11 با رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش با ظرفیت رم و حافظه داخلی ۳/۳۲ گیگابایت و ۴/۶۴ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۱۴۶ و ۱۷۲ دلار از هم اکنون در هند قابل سفارش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone