🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42788.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دستیار صوتی بیکسبی برای کاربران ایرانی فعال شد

پیشتر در خبرها خواندید که سامسونگ امکان استفاده از بیکسبی را برای کاربران خود در سرتاسر دنیا فراهم نموده و دارندگان موبایل های پرچمدار آن به تدریج می توانند از این امکان بهره مند شوند. ...

پیشتر در خبرها خواندید که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سامسونگ امکان استفاده از بیکسبی را برای کاربران خود در سرتاسر دنیا فراهم نموده و دارندگان موبایل های پرچمدار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن به تدریج می توانند از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این امکان بهره مند شوند. حالا این شرکت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با ارسال بیانیه خبری رسمی خود از فعال شدن دستیار مذکور برای ایرانی ها خبر داده است.

در ادامه توجه شما را به متن بیانیه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خبری رسمی سامسونگ جلب می نماییم.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

خبر بسیار خوب این‌ هفته برای هواداران ایرانی سامسونگ، فعال شدن یکی از نوآورانه‌ ترین گزینه‌ های پرچمداران این برند بود. موبایل های گلکسی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - S8 و S8+ از همان ابتدا مجهز به یک دستیار هوشمند بسیار کارآمد به نام بیکسبی بودند که ابتدا تنها در آمریکا و کره جنوبی فعال بود. اکنون - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سامسونگ اعلام کرده است این دستیار هوشمند به صورت تدریجی برای تعداد زیادی از کشورهای جهان از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جمله ایران فعال می‌ شود.

زندگی پر فراز و نشیب امروزی و سرعت بالایی که فناوری‌های نوین به کارهای روزمره داده‌ باعث می‌شود هرکدام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از ما با انبوهی از کارهای ریز و درشت مواجه باشیم. کارهایی که باید در طول روز به همه آنها رسیدگی کنیم. این یعنی هر آن امکان دارد چیزی را از قلم بیاندازیم و کاری انجام نشده باقی بماند.

اولین راه‌ حلی که برای این معضل به ذهن می‌ رسد، داشتن یک دستیار شخصی است. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مزیتی که تا همین اواخر نیازمند توان مالی قابل توجهی بود. اما مفهوم دستیار هوشمند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا حد زیادی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را تغییر داد. دستیارانی که همه کارهای‌تان را به یاد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌سپارند و به برنامه‌ روزانه‌تان نظم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌دهند.

بیکسبی (Bixby) سامسونگ اولین بار با پرچمدار گلکسی S8 به بازار معرفی شد. شرکت سامسونگ این دستیار صوتی را با عبارت «رابطی هوشمند برای کمک به انجام سریع‌تر و ساده‌تر کارها» معرفی کرد. اما محدود بودن فعالیت این دستیار به آمریکا و کره جنوبی، باعث شده بود هواداران سامسونگ در دیگر نقاط - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جهان برای ورود آن به کشور خود لحظه‌ شماری کنند. اما اکنون این انتظار به پایان رسیده است و بیکسبی به تدریج - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای تمامی کاربران در ۲۰۰ کشور دنیا، از جمله ایران فعال خواهد شد.

هم‌ زمان با معرفی موبایل جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی Note 8، این شرکت اعلام کرد دستیار مجازی هوشمند بیکسبی به زودی و از طریق یک بروزرسانی سیستمی در تلفن های هوشمند کاربران ایرانی نیز فعال خواهد شد.

هرچند این دستیار در حال حاضر تنها به زبان انگلیسی با کاربر تعامل می‌ کند اما بیکسبی به زودی از زبان‌ های بیشتری نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پس از فعال شدن این دستیار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بر روی گلکسی S8 یا S8+ خود می‌ توانید دکمه مخصوص بیکسبی که در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زیر دکمه ی کنترل صدا قرار داده شده است را فشار دهید تا به صفحه اصلی این اپلیکیشن منتقل شوید. با فشردن و نگه داشتن این دکمه، بیکسبی آماده دریافت فرمان صوتی شما می‌شود. می‌توانید از بیکسبی بخواهید وقتی به خانه رسیدید به شما یادآوری کند به گیاهان آب بدهید یا وقتی به اداره برگشتید به همکارتان زنگ بزنید.

تمامی این یادآوری‌ ها روی صفحه همیشه روشن (AOD)، در صفحه اصلی اپلیکیشن بیکسبی و نیز روی لبه edge screen گوشی شما نیز نمایش داده می‌ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شوند.

برای بهره‌ بردن از تمامی مزایا و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کمک‌های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این دستیار هوشمند بهتر است نیم‌ نگاهی به بروزرسانی‌های OTA گوشی‌تان داشته باشید. پس از دریافت بروزرسانی موردنظر می‌توانید از دستیار جدیدتان بخواهید برنامه‌هایتان را منظم کند زیرا او صدا، متن یا لمس را درک می‌ کند و پیوسته در حال یادگیری روش‌ های شما در انجام امور مختلف است تا دستیاری بهتر از قبل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آویز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا احیانا سمت سر تربت حیدریه تعمیر مایکروفر الکترو لوکس CMS4253TMX هم دارید
پاسخ: بله در سر شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone