🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33015.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای افشا شده سری پیکسل ۳ از رنگی جدید خبر می دهند

تنها پنج روز به رونمایی رسمی از تلفن‌های هوشمند گوگل مانده و به نظر می‌رسد آخرین خبر لو رفته از این گوشی‌ها مربوط به تصاویریست که رنگ‌های مورد استفاده‌ی گوگل برای پرچمداران بعدی را نشان ...

تنها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پنج روز به رونمایی رسمی از تلفن‌های هوشمند گوگل مانده و به نظر می‌رسد آخرین خبر لو رفته از این گوشی‌ها مربوط - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به تصاویریست که رنگ‌های مورد استفاده‌ی گوگل برای پرچمداران بعدی را نشان می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طبق این تصاویر رنگ‌های گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال مشکی، سفید و صورتی خواهند بود.

البته گوگل از واژه‌ی «صورتی» برای رنگ تلفن هوشمند خود استفاده نمی‌کند و آن را «Sand» نامیده است. همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید کرد، گوگل از استفاده از رنگ‌های روشن در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این مدل خودداری کرده و تصمیم گرفته که رنگ به کار رفته در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آن را طبیعی تر نشان دهد. البته - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گوگل برای جلا دادن به ظاهر گوشی خود، برای دکمه‌ی پاور از صورتی پر رنگ تری استفاده کرده است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

نسخه‌ی سفید رنگ این گوشی را در تصاویر لو رفته‌ی قبلی هم دیده بودیم. در نسخه‌ی سفید هم می‌توان تفاوت رنگ دکمه‌ی پاور را به وضوح مشاهده کرد. همچنین قاب پشتی این گوشی شامل رنگ خاکستری هم می‌شود که به خاطر سفید بودن تشخیص این تفاوت رنگی کمی دشوار به نظر می‌رسد. خوشبختانه این مشکل در مدل مشکی رنگ گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال مشاهده نمی‌شود. به این دلیل که بخش مات - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده به خاکستری تمایل دارد و بخش براق به رنگ مشکی.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

تلفن‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال هردو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از چیپ کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برند. این گوشی‌ها از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دو سنسور در جلوی دوربین استفاده می‌کنند. از آنجایی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که برند این تلفن‌های هوشمند گوگل است، بدیهیست که سیستم عامل مورد استفاده‌شان اندروید 9 P خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

تفاوت‌ها بین پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در اندازه‌ی صفحه نمایششان است که مدل کوچکتر از صفحه نمایشی ۵.۴ اینچی با ابعاد تصویر ۱۸:۹ استفاده می‌کند. این در حالیست که ابعاد تصویر نسخه‌ی بزرگتر با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مشابه است و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارای بریدگی نمایشگر در بالای صفحه خواهد بود. از دیگر تفاوت‌های این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دو نسخه استفاده از باتری‌های ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۳۵۴۰ میلی آمپر ساعت است که نسخه‌ی بزرگتر بالطبع نیازمند باتری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قدرتمند‌تری خواهد بود.

سه شنبه‌ی همین هفته گوگل از تلفن‌های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این می‌توان انتظار داشت که گوگل به معرفی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - محصولاتی دیگر مثل نسل سوم Chromecast و Google Home Hub نیز بپردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone