🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39676.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: گرانی موبایل ربطی به طرح رجیستری ندارد

ستاد مبارزه قاچاق کالا و ارز عصر دیروز در مراسمی با اصحاب رسانه جزییات دقیق‌تر و جدیدتری را پیرامون طرح رجیستری اعلام کرد. «حمیدرضا دهقانی‌نیا»، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا ...

ستاد مبارزه قاچاق کالا و ارز عصر دیروز در مراسمی با اصحاب رسانه جزییات دقیق‌تر و جدیدتری را پیرامون طرح رجیستری اعلام کرد. «حمیدرضا دهقانی‌نیا»، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد که استعلام اصالت موبایل‌ها از طریق شماره پیامکی 7777 و یا کد دستوری *7777# باید هنگام خریدن موبایل انجام شود.

او همچنین خبر از کدی به نام کد فعالسازی می‌دهد که زین پس در موبایل‌های مشمول طرح رجیستری وجود دارد و باید توسط کاربر در سامانه ثبت شود:

«در مرحله ثبت کد IMEI، شماره سیم‌کارتی هم که قرار است در آن دستگاه استفاده شود، پرسیده می‌شود و بعد از آن نیز نیاز به ورود کد شش‌رقمی است که پشت کارت گارانتی محصول قرار گرفته و خریداران باید با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خراشیدن این بخش از کارت، کد را وارد سامانه کنند. این کار اطمینان خریدار را از اصیل بودن جنس خود دو برابر می‌کند.»

وادرات موبایل 160 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - درصد افزایش یافته است

او معتقد است که طرح ثبت تلفن همراه قصد نابودی قاچاقچیان را ندارد بلکه می‌خواهد کاری کند تا این دسته از افراد در قاچاق موبایل سودی نبینند و به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - واردات قانونی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل روی بیاورند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

دهقانی نیا از مقایسه واردات - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قانونی موبایل امسال نسبت به سال گذشته خبر از رشد 160 درصدی این تجارت می‌دهد: «پاییز سال گذشته 56 میلیون دلار واردات موبایل داشتیم که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این رقم در پاییز امسال به 143 میلیون دلار رسیده است.»

وی دریافت پنج درصد مالیات بر ارزش افزوده در امارات، حذف ارز مبادله‌ای برای وارد کنندگان تلفن همراه و افزایش نرخ درهم و دلار و رخ دادن این موارد به طور همزمان با شروع طرح رجیستری را علت اصلی گرانی نسبی دستگاه‌های موبایل می‌داند. او همچنین اعلام کرد که تمام تلاش دست‌اندرکاران طرح رجیستری این است که تمام برندهای مطرح و رایج در بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تا پیش از شروع سال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدید وارد این طرح شوند.

تست SAR برای سلامت سنجی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل‌ها ضروری است

موبایل‌های طرح چینی با نهایی شدن این طرح دیگر سهمی در بازار نخواهند داشت

مدیر کل ICT ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در پاسخ به خبرنگار دیجیاتو درباره طرح سلامت سنجی تششعات موبایل SAR از اهمیت آن در دنیا گفت و این مورد را برای کاربران ایرانی کمی ناآشنا عنوان کرد. به گفته دهقانی نیا آزمایشات تست SAR در حال حاضر در سازمان رگولاتوری انجام می‌شود و موبایل‌های وارد شده در طرح رجیستری همگی از این تست سربلند بیرون - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آمده‌اند:

«مقدار مجاز رقمی حدود ۱٫۶ وات بر کیلوگرم است و موبایل‌های طرح چینی مضرترین نوع موبایل در این موضوع هستند که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با نهایی شدن طرح رجیستری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نسل آنها در ایران برانداخته خواهد شد.»

طرح رجیستری یا همان ثبت موبایل وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مرحله عملیاتی خود شده و از 14 دی‌ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تعدادی از موبایل‌های اپل که پیش‌تر مشمول این طرح شده‌ بودند، دیگر خدمات مخابراتی دریافت نمی‌کنند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - امر نشان می‌دهد که طرح رجیستری بر خلاف سالیان گذاشته صرفا در حد ایده و صحبت مطرح نشده و دولت عزم خود را برای ساماندهی به بازار موبایل جزم کرده است و به گفته مسئولان تا پیش از پایان سال آن را به مرحله نهایی خود خواهد رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone