🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24254.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر اولترا واید جدید اچ پی با قابلیت نمایش دو تصویر همزمان معرفی شد

اچ پی نمایشگر اولترا واید S430c را معرفی کرده است. این مانیتور ۴۳.۳ اینچی به کاربران اجازه می‌دهد تا خروجی دو دستگاه مختلف را در یک قاب نمایش دهند. به کمک دو درگاه USB C ...

اچ پی نمایشگر اولترا واید S430c را معرفی کرده است. این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - مانیتور ۴۳.۳ اینچی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - به کاربران اجازه می‌دهد تا خروجی دو دستگاه مختلف را در یک قاب نمایش دهند.

به کمک دو درگاه USB C این نمایشگر، کاربران می‌توانند دو دستگاه مختلف را به نمایشگر S430c متصل کنند و هر دو تصویر را همزمان با هم مشاهده کنند. نحوه نمایش تصاویر دو دستگاه به گونه‌ای است که انگار شما دو نمایشگر ۲۴ اینچی را در کنار یکدیگر گذاشته‌اید. این موضوع به کاربران حرفه‌ای کمک شایانی خواهد کرد.

همچنین به کمک قابلیت HP DeviceBridge،  کاربران می‌توانند با عمل درگ اند دراپ (Drag And Drop) به سادگی فایل‌های خود را از طریق USB C بین دو دستگاه جا به جا کنند. نحوه انتقال فایل‌ها در نوع خود جالب است. مانیتور اولترا واید اچ پی در این جا مانند یک هاب USB C عمل کرده و به کمک - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - آن می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را از دستگاه اول - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - به دستگاه دوم انتقال دهید.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان
نمایشگر اولترا واید S430c اچ پی

این نمایشگر اولترا واید با رزولوشن ‌4K با دقت تصویر ۳۸۴۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۶۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - است که متاسفانه از هیچ نوع استاندارد HDR پشتیبانی نمی‌کند. اما این نمایشگر می‌تواند ۹۹ درصد گستره رنگ sRGB را نمایش داده و روشنایی ۳۵۰ نیتی را نیز برای کاربران - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - فراهم کند. اچ پی در این نمایشگر اولترا واید از پوشش مات استفاده کرده تا از هرگونه انعکاس نور جلوگیری کند.

نمایشگر اولترا واید S430c - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - مجهز به یک وب کم بیرون جهنده با تکنولوژی IR است تا پشتیبانی از ویندوز هلو را نیز فراهم کرده باشد. این مانیتور دارای ۴ پورت USB A، دو پورت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - USB C، یک پورت HDMI و ورودی DisplayPort است. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - همچنین کاربران می‌توانند از جک ۳.۵ میلیمتری نیز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - برای اتصال اسپیکر به این مانیتور استفاده کنند.

با این حال مهمترین قابلیت این نمایشگر اولترا واید S430c نشان دادن دو تصویر مختلف در یک قاب است که از سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس، اندروید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - و macOS - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - پشتیبانی می‌کند. متاسفانه اگر از کاربران iOS هستید، نمی‌توانید از این نمایشگر استفاده کنید. اچ پی قرار است از ۴ نوامبر برابر با 13 آبان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سبزوار استان خراسان - ماه، این نمایشگر را با قیمت ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone