تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30137.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رندر‌های جدید از نمایشگر بسیار کشیده اکسپریا XZ4

یک ماه پیش اولین رندر‌های سونی اکسپریا XZ4 منتشر شد که از ظاهر نه چندان متفاوت آن خبر می‌داد. پس از این اتفاق، گزارش شد که پرچمدار سونی ممکن است به یک صفحه‌ نمایش کشیده با نسبت ...

یک ماه پیش اولین رندر‌های سونی اکسپریا XZ4 منتشر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شد که از ظاهر نه چندان متفاوت آن خبر می‌داد. پس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از این اتفاق، گزارش شد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که پرچمدار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سونی ممکن است به یک صفحه‌ نمایش کشیده با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز شود.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان

حال رندر‌های جدیدی از پرچمدار بعدی سونی منتشر شده که این مسئله را تایید می‌کند. علاوه بر این، تصاویری از محافظ صفحه نمایش اکسپریا XZ4 در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که آن هم با گزارشات قبلی مغایرتی ندارد.

همانطور که پیشتر مشخص شده بود این موبایل از حاشیه‌های بسیار باریکی بهره می‌برد و در گوشه بالایی و سمت چپ صفحه نمایش به جای حاشیه‌های همیشگی، یک حفره برای قرار گرفتن دوربین، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سنسور‌های مجاورت و فلش LED تعبیه شده است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان

رندر‌های منتشر شده از قاب محافظ این موبایل نیز از تعبیه شدن آرایه‌ی دوربین سه گانه عمودی در بدنه‌ی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پشتی آن خبر می‌دهد. به همین دلیل است یک بریدگی کشیده نیز در این قاب تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین اصلی در بدنه‌ی پشتی اکسپریا XZ4 است.

همچنین در بدنه‌ی کناری این گوشی، کلید‌های تنظیم صدا، حسگر اثر انگشت و کلید پاور تعبیه شده تا کاربر راحت‌تر بتواند از آنها استفاده کند. ضمن اینکه یک بلندگو، درگاه USB-C و میکروفون در بدنه‌ی پایینی این تلفن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوشمند قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان

علاوه بر این اثری از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت حیدریه استان خراسان - روی بدنه به چشم نمی‌خورد و سونی هم چند وقتی است که به جرگه تمامی تولیدکنندگان گوشی پیوسته است. بنابراین دوستداران این برند هم مجبور خواهد بود سراغ هدفون‌های بی سیم بروند یا از دانگل یا تبدیل استفاده کنند.

هنوز خبری از سخت‌افزار بکار رفته در این موبایل منتشر نشده اما اکسپریا XZ4 کامپکت احتمالاً به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. به همین دلیل ممکن است اکسپریا XZ4 نیز از چنین سخت افزاری بهره ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone