🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26879.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی ال جی K30 2019 معرفی شد

جدیدترین گوشی اقتصادی ال جی با نام LG K30 2019 با مشخصات نه چندان هیجان انگیز رونمایی شد. این گوشی در کره جنوبی به نام X2 2019 شناخته می شود. گوشی جدید ال جی از چیپست ...

جدیدترین گوشی اقتصادی ال جی با نام LG K30 2019 با مشخصات نه چندان هیجان انگیز رونمایی شد. این گوشی در کره جنوبی به نام X2 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان - 2019 شناخته می شود.

گوشی جدید ال جی از چیپست اسنپدراگون 425استفاده می کند که پردازنده چهار هسته ای دارد. در کنار این چیپست شاهد 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستیم که با استفاده از درگاه کارت حافظه microSD می توان آن را افزایش داد. تلفن همراه K30 2019 همچنین وزنی برابر 148 گرم و ابعاد 8.2×147×71.5 میلیمتر دارد.

ال جی تصمیم گرفته دوربین اصلی این گوشی اقتصادی را با یک حسگر 13 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان - مگاپیکسلی عرضه کند و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان - برای دوربین سلفی آن هم یک حسگر 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. علاوه بر این نمایشگر +HD بدون - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان - بریدگی با ابعاد 5.45 اینچ، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان - نسبت تصویر 18:9 و دقت تصویر 295 نقطه بر اینچ دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان

تکمیل کننده این مجموعه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، پورت microUSB، سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری LG UX 8.0، وای فای، NFC و بلوتوث است. X2 یا همان K30 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان - با رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود و به گفته «او سئونگ جین» مسئول بخش بازاریابی موبایل ال جی، انتخاب مناسبی برای افرادی خواهد بود که به قابلیت‌های مهم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شهرضا استان اصفهان - یک گوشی اهمیت می‌دهند. این گوشی حدودا قیمتی برابر 160 دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone