🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27621.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی 5 شبیه‌ساز پلی استیشن برای اندروید؛ نوستالژی در دستان شما

بدون شک پلی استیشن 1 یکی از به یاد ماندنی‌ترین کنسول‌هایی است که در تاریخ عرضه شده. خیلی از ما بازی‌های سه بعدی را با این کنسول برای اولین بار تجربه کردیم و کلکسیون پر ...

بدون شک پلی استیشن 1 یکی از به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - یاد ماندنی‌ترین کنسول‌هایی است که در تاریخ عرضه شده. خیلی از ما بازی‌های سه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - بعدی را با این کنسول برای اولین بار تجربه کردیم و کلکسیون پر و پیمان بازی‌های آن باعث می‌شد دل کندن از دنیای بازی برایمان سخت‌تر و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - سخت‌تر شود.

با اینکه نسل جدید کنسول‌ها و قدرت پردازش اعجاب‌انگیز آن‌ها مرز تخیل و واقعیت را از بین برده‌اند اما گاهی اوقت دلمان برای بازی‌هایی که با گرافیک ابتدایی اما گیم‌پلی به یادماندنی و داستان‌های غنی، روزگاری دلمان را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - برده بودند تنگ می‌شود.

خوشبختانه شبیه‌سازهایی (امولاتور) که امکان اجرای بازی‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - پلی استیشن 1 را فراهم می‌کنند برای اندروید فراوان هستند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها نوستالژی این کنسول را روی دستگاه اندرویدی خودتان زنده کنید. در این مقاله 5 شبیه ساز پلی استیشن برای اندروید را به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - شما معرفی می‌کنیم، پس تا انتهای مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ClassicBoy

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

این امولاتور را می‌توانید به عنوان یک شبیه‌ساز برای بیشتر کنسول‌های قدیمی مورد استفاده قرار دهید. مثلا بازی‌های پلی استیشن، گیم بوی، نینتندو 64، NES، سگا و نئو جئو را با ClassicBoy می‌توانید اجرا کنید. علاوه بر این قابلیت‌های خوبی در این امولاتور گنجانده شده که موقع اجرای بازی‌ها به کارتان خواهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - آمد؛ مثل امکان پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - کنترلر، قابلیت تنظیم کنترل‌های صفحه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - لمسی، تنظیمات صدا و همچنین قابلیت پایه ذخیره و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - بارگذاری.

ClassicBoy می‌تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که گاهی هوس اجرای بازی‌های رترو هم به سرشان می‌زند و نمی‌خواهند برای هر کنسول یک امولاتور جداگانه روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشند. با این حال این موضوع را هم مد نظر داشته باشید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - که شبیه ساز پلی استیشن برای اندروید که به صورت اختصاصی فقط بازی‌های این کنسول را اجرا می‌کند قطعا قابلیت‌ها و امکانات بیشتری نسبت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - به شبیه‌سازهای چند کنسولی در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

ClassicBoy

سازنده: PortableAndroid قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:

EmuBox

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

EmuBox از شبیه‌سازهای جدید است که مثل ClassicBoy چند کنسول را شبیه‌سازی می‌کند. می‌توانید با این امولاتور بازی‌های SNES، نینتندو دی اس، NES و البته پلی استیشن را اجرا کنید. نکته مهم در امولاتورها پایداری آن‌ها هنگام اجرای بازی است و باید بگوییم EmuBox در این زمینه عملکرد قابل قبولی دارد.

این شبیه‌ساز از قابلیت ذخیره و بارگذاری، کدهای تقلب، مد فست فوروارد و کنترلر پشتیبانی می‌کند. در واقع تقریبا همه امکانات پایه مورد نیاز یک امولاتور در EmuBox گنجانده شده است. به علاوه اینکه کار با این اپ کاملا رایگان بوده و البته به ازای آن باید نمایش تبلیغات را تحمل کنید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

EmuBox - Fast Retro Emulator

سازنده: EmuBox JSC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 43 مگابایت زبان:

ePSXe

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

این امولاتور یکی از بهترین اپ‌های شبیه ساز پلی استیشن برای اندروید بوده و کار کردن با آن هم آسانتر است. ePSXe پایداری خوبی هنگام اجرای بازی‌ها داشته و از مد نصف کردن نمایشگر، ذخیره و بارگذاری، کنترل‌های قابل تنظیم و پشتیبانی از کنترلر و همچنین گرافیک بهبود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - یافته با OpenGL پشتیبانی می‌کند.

برای اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر پلاگین‌هایی هم در نظر گرفته شده‌اند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - که با اضافه کردن آن‌ها می‌توان کنترل بیشتری روی عملکرد امولاتور داشت. تنها عیبی که می‌شود به ePSXe  این است که مد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - دمو یا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - همان نسخه رایگان ندارد و رابط کاربری آن هم خیلی قدیمی به نظر می‌رسد. به جز این‌ها اگر با پولی بودن آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - هم مشکل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - نداشته باشید ePSXe می‌تواند کاملا شما را راضی نگه دارد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

ePSXe for Android

سازنده: epsxe software - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - s.l قیمت: 1.33$ دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.2 مگابایت زبان:

FPse

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

اگر دو امولاتور برتر پلی استیشن برای اندروید وجود داشته باشند یکی ePSXe بوده و دیگری همین FPse است. این امولاتور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - قابلیت تنظیم پذیری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - بالایی داشته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - و علاوه بر اینکه از امکانات پایه مثل سیو و لود، سازگاری مناسب و کنترلر پشتیبانی می‌کند و البته آپشن‌های پیشرفته‌تری را هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

مثلا می‌توانید با نصب پلاگین‌ها و اضافات مورد نیاز، گرافیک را با توجه به قدرت دستگاه اندرویدیتان تنظیم کنید. این امولاتور هم مثل ePSXe نسخه رایگان ندارد و علاوه بر این به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - خاطر امکانات و تنظیمات گسترده‌اش، مدتی طول می‌کشد تا زیر و بم کار با آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - دستتان بیاید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

FPse for Android devices

سازنده: Schtruck & LDchen قیمت: 1.27$ دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.9 مگابایت زبان:

RetroArch

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

RetroArch یک شبیه ساز پلی استیشن برای اندروید معروف است و یک امولاتور مالتی پلتفرم به شمار می‌رود. احتمالا هر کنسول قدیمی که فکرش را بکنید در این امولاتور پشتیبانی می‌شود. در واقع می‌تونید هر سیستم را به صورت جداگانه و در قالب پلاگین دانلود کنید و راه بیندازید. اما به هر حال همین وسعت، کار با این امولاتور را هم در مقایسه با شبیه‌سازهای مشابه پیچیده‌تر می‌کند.

با این حال اگر کار با این اپ را یاد بگیرید احتمالا تا مدت طولانی به سراغ اپ‌های شبیه‌ساز کنسولی دیگر نخواهید رفت. خوشبختانه پلاگین پلی استیشن RetroArch عملکرد مطلوبی دارد و پایداری مناسبی در اجرای بازی‌ها از خود نشان  می‌دهد. نکته مثبت آخر اینکه RetroArch کاملا رایگان و البته اوپن سورس است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

RetroArch

سازنده: Libretro قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: مگابایت زبان:

در ضمن بعد از انتخاب شبیه ساز پلی استیشن برای اندروید می‌توانید ROM یا همان فایل بازی‌های پلی استیشن را از سایت‌های CoolROM، RomsMania و یا RomsMode دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone