🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35684.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری جدیدی در منوی تنظیمات ویندوز 10 کشف شد

زمانی که ویندوز 10 رونمایی شد، اپ Settings یکی از تغییرات اساسی این نسخه محسوب می شد؛ اپلیکیشنی که قرار بود کار کردن با تنظیمات ویندوز را سهل تر از پیش کند، ولی بر اساس ...

زمانی که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - ویندوز 10 رونمایی شد، اپ Settings یکی از تغییرات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - اساسی این نسخه محسوب می شد؛ اپلیکیشنی که قرار بود کار کردن با تنظیمات ویندوز را سهل تر از پیش کند، ولی بر اساس گزارشی جدید، این موضوع به قیمت یک حفره امنیتی بزرگ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - تمام شده است.

وبسایت تک رادار از «مت نِلسون»، محقق شرکت امنیتی SpecterOps نقل کرده که نوع فایل SettingContent-ms که از سال 2015 در ویندوز 10 تعبیه شده این مشکل امنیتی را ایجاد کرده. در واقع - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - این فایل وظیفه ایجاد میانبرهایی برای صفحات بخش تنظیمات ویندوز 10 را بر عهده دارد.

مشکل از آن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - جایی ناشی می شود که اطلاعات مرتبط با میانبر ها در یک فایل XML ذخیره می شوند؛ فایلی که به راحتی قابل ویرایش شدن است. به این ترتیب می توان به راحتی این فایل را به گونه ای دستکاری کرد که کاربر را به هر فایل یا برنامه دیگری از جمله محیط خط فرمان (Command Prompt) یا پاور شل هدایت کند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان

کاربران مخرب می توانند به واسطه ویرایش مقدار «DeepLink» در فایل XML، میانبر را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - تغییر دهند و یا دستور (یا دستورات) یا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - اپلیکیشن خاصی را اجرا کنند.

مشکل دیگر این است که سیستم های حفاظتی مایکروسافت از جمله ویندوز دفندر و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - ابزار «Office’s Attack Surface Reduction» نمی توانند دستکاری های فایل میانبر را تشخیص دهند. همچنین این هراس وجود دارد که روش سوء استفاده مورد بحث بتواند به واسطه مخفی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - کردن فایل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - SettingContent-ms در اسناد آفیس نیز به کار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - رود.

در صورتی که کاربر فایلی آلوده را اجرا کند، ممکن است بدون دریافت هر گونه اخطاری موجب آلودگی سیستم شود. نلسون در نهایت با مایکروسافت درباره این آسیب پذیری ارتباط برقرار کرده ولی کمپانی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - ساکن ردموند این مورد را به عنوان یک آسیب پذیری در ویندوز 10 در نظر نگرفته. نلسون برای نشان دادن این که فایل آلوده توسط ویندوز تشخیص - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - داده نمی شود، ویدیوی زیر را منتشر کرده:

تا کنون گزارشی از آلوده شدن سیستم ها به واسطه این مشکل منتشر نشده ولی انتظار می رود مایکروسافت به زودی آن را رفع کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone