🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37596.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ماشین های خودران با عابرین صحبت خواهند کرد

در طول سالیان گذشته، رانندگان به قدرت بالایی در ارتباط با دیگران رسیده‌اند و قادرند با حرکت دست، سر یا ارتباط چشمی به عابرین پیاده، دوچرخه سواران و رانندگان نشان بدهند که قصد انجام چه ...

در طول سالیان گذشته، رانندگان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - به قدرت بالایی در ارتباط با دیگران رسیده‌اند و قادرند با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - حرکت دست، سر یا ارتباط چشمی به عابرین پیاده، دوچرخه سواران و رانندگان نشان بدهند که قصد انجام چه کاری را دارند. اگر تمام اینها جواب نداد، آنگاه سراغ بوق رفته یا شیشه را پایین کشیده و هر چه می خواهند بر زبان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - جاری می‌کنند اما اگر انسان از پروسه رانندگی حذف شود، ماشین‌ها قادر نیستند که این حرف‌ها را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - انتقال دهد. در این صورت چطور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - می‌شود ماشین های خودران با عابرین صحبت کرده و به آنها اطلاعاتی ارائه دهند؟

به نظر می‌رسد که شرکت اوبر جوابی برای این سوال یافته است. آخرین پتنت منتشر شده توسط این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - شرکت، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - از تعبیه‌ی چراغ‌ها و فلش‌هایی خبر می‌دهند که ارتباط مستقیم میان ماشین های خودران با عابرین پیاده را ممکن می‌کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران

در تصاویر این پتنت، چند چراغ چشمک زن به شکل یک فلش در پشت آینه‌های کناری قرار گرفته که می‌توانند بدین طریق اطلاعاتی را به عابران ارائه دهند.

برای مثال در شکل بالا، این فلش‌ها سعی دارند به عابرین اطلاع دهند که اکنون آنها می‌توانند از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - خیابان رد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - شوند. همچنین تصویر یک راننده‌ی مجازی نیز روی شیشه ی ماشین نقش بسته که جهت راست را به عابرین نشان می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - دهد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران

البته پتنت مذکور توسط دفتر پتنت‌های الایات متحده تایید نشده اما به نظر می‌رسد این ایده در واقع چارچوبی باشد که اوبر قصد دارد با ارتقا دادن آن، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - ارتباط میان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - این ماشین های خودران با عابرین را برقرار کند. برای مثال برنامه‌ی بعدی کمپانی یاد شده استفاده از صدای ماشینی برای تحقق بخشیدن به این رویاست.

پتنت یاد شده کاملاً به تمرکز روی ایده‌ی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - راهنمایی دادن به عابرین پیاده برای رد شدن از خیابان تمرکز دارد اما تنها هدف این شرکت نیست چرا که اوبر اعلام نموده، قصد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر پل سفید استان مازندران - دارد روند و پروسه‌ی انتقال اطلاعات را به قدری پیشرفت دهد که به وسیله‌ی آن ماشین های خودران اطلاعات کاملی به عابرین بدهند تا آنها بتوانند تمامی عملکرد خود نظیر زمان سبقت گرفتن یا عبور دوچرخه از کنار آنها را تشخیص دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone