🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21103.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کمپین آموزشی «هر کجا، هر زمان، یادگیری» با اساتید بین‌المللی همراه شد

کمپین آموزشی «هر کجا، هر زمان، یادگیری» همزمان با شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی سال 98 و در راستای ترویج یادگیری مجازی و استفاده از فرصت قرنطینه برای توسعه آموزش‌های آنلاین و رایگان کلید ...

کمپین آموزشی «هر کجا، هر زمان، یادگیری» همزمان با شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - سال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - 98 و در راستای ترویج یادگیری مجازی و استفاده از فرصت قرنطینه برای توسعه آموزش‌های آنلاین و رایگان کلید خورد و بازدیدکنندگانی از داخل و خارج - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - ایران داشته است.

«زهرا رحمتیان» مدیر اجرایی کمپین یادگیری درباره اهداف این رویداد گفته که این کمپین با رویکرد ایفای مسئولیت اجتماعی، درقالب برنامه های آموزش آنلاین (وبینار) و با هدف توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه مردمی برگزار شده است.

در این رویداد از ابتدای کمپین تا ۲۲ اردیبهشت ماه، ۱۵۷ وبینار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - معادل ۲۸۵ ساعت آموزش در سه فاز اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه برگزار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - شده و دوره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - های آموزشی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - همچنان تا پایان اردیبهشت ماه برقرار است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی

مدیر اجرایی این کمپین با اشاره به آمار شرکت کنندگان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - این رویداد تعداد آنها را تا به امروز ۶۵ هزار و‌ ۳۸۴ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - نفر اعلام کرده که براساس نظرسنجی ها ۸۲درصد شرکت کنندگان ابراز رضایت داشته‌اند: «این وبینارها رایگان برگزار می‌شود ولی اگر هزینه‌ ثبت‌نام ‌هر‌ساعت‌ وبینار‌ معادل ‌۳۰هزار‌تومان در نظر بگیریم می‌توان گفت تاکنون به میزان‌ ۳میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان آموزش به کاربران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - ارائه شده است.»

به گفته مدیر برگزاری کمپین، تاکنون ۱۰۳ مدرس‌‌ از ۵ کشور در برگزاری این حرکت اجتماعی مشارکت داشته ‌اند که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - ازاین بین ۲۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - مدرس خانم بوده‌اند.

رحمتیان با اشاره به اینکه این کمپین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - درابتدا با رویکرد ملی آغاز بکار کرد ولی درادامه شکل بین المللی به خود گرفت، بیان کرد: «مدرسان از کشورهای ایران، کانادا، آمریکا، هلند و اوگاندا حضور داشتند و  شرکت کنندگان علاوه بر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - ایران از کشورهای امارات، قطر، فرانسه، هلند، آمریکا و کانادا در وبینارها ثبت نام کرده اند.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر زرندیه استان مرکزی - کمپین، شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و کرج بیشترین استقبال را از کمپین داشته اند.

مدرسین این برنامه ها از نخبگان، پژوهشگران علم، اساتید دانشگاهی، مدیران اکوسیستم نوآوری کشور و فعالان رسانه های علمی و بین المللی هستند که در زمینه‌های مختلف از مهندسی گرفته تا علوم انسانی مواردی را به کاربران آموزش داده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone