🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17692.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اعلام آمادگی ٢٢ شرکت دانش‌‌بنیان برای مشارکت در پروژه های حوزه افتا همراه اول

روابط عمومی همراه اول اعلام می‌کند که هم‌زمان با برگزاری رویداد «معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات»، ٢٢ شرکت دانش‌بنیان برای مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه همراه اول در حوزه امنیت فناوری اطلاعات ...

روابط عمومی همراه اول اعلام می‌کند که هم‌زمان با برگزاری رویداد «معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات»، ٢٢ شرکت دانش‌بنیان برای مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه همراه اول در حوزه امنیت فناوری اطلاعات اعلام آمادگی کردند.

رویداد آنلاین معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات (افتا) - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - روز یکشنبه ١۶ شهریور ماه با همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با مشارکت همراه اول برگزار شد.

در این رویداد که با حضور حدود ۲۵۰ شرکت فعال حوزه امنیت فناوری اطلاعات و نمایندگانی از بخش‌های حاکمیتی، دولتی و خصوصی برگزار شد، سیاوش بیات سرمدی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - معاون هوشمندسازی و راهکارهای دیجیتال و علیرضا نوروزی مشاور رئیس مرکز تحقیق و توسعه اپراتور - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - اول به ارائه مسئله های فناورانه همراه اول پرداختند.

ابزار تشخیص تهدیدات داخلی، تشخیص زودهنگام رخدادهای امنیتی از طریق شبکه‌های اجتماعی، قابلیت تحلیل امنیتی آگاه از کسب‎وکار و سامانه مدیریت چرخه عمر برنامه کاربردی با تمرکز بر جنبه‌های امنیتی به عنوان برخی از مسئله های فناورانه شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام شد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد سه روزه پس از استماع ارائه نمایندگان اپراتور اول - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - تلفن همراه، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - نسبت به تحلیل وضعیت و مسئله های اعلام شده، جمع‌بندی‌های لازم را انجام داده و در پایان ٢٢ شرکت فعال در این حوزه، نسبت به همکاری با همراه اول رسما اعلام آمادگی کردند.

لازم به ذکر است، این رویداد مجازی که به‌منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع چالش‌های حوزه امنیت فناوری اطلاعات در حال برگزاری است، علاوه بر تحلیل جایگاه امنیت در اپراتورها، به بررسی امنیت در بانک‌ها، فضای مجازی، شبکه‌های کنترل صنعتی و بلاکچین را - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیز خواهد پرداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروغبانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر شیددخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام آیا اطراف بهشت زرین شهر خدمات دارید.
پاسخ: بله در بهشت شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone