🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17685.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پوکو NFC X3 رونمایی شد؛ اسنپدراگون 732G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

پوکو تقریباً هشت ماه پس از جدایی از شیائومی و عرض اندام به عنوان یک برند مستقل، از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. «پوکو NFC X3» اولین موبایل دنیا با چیپست اسنپدراگون 732G است و ...

پوکو تقریباً هشت ماه پس از جدایی از شیائومی و عرض اندام به عنوان یک برند مستقل، از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. «پوکو NFC X3» اولین موبایل دنیا با چیپست اسنپدراگون 732G است و در ازای قیمت پرداختی امکانات مناسبی ارائه می‌کند.

پوکو X3 از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز برخوردار است. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۵ محافظت شده و درون حفره آن دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - f/2.2 جای گرفته است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان

در پنل پشتی ماژول چهارگانه دوربین به چشم می‌خورد که بازیگر اصلی آن دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - فریم بر ثانیه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - و فوق آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه است. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۹ درجه و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - سنج و ماکرو دوربین اصلی را همراهی می‌کنند.

پوکو X3 اولین موبایل دنیاست که به چیپست کوالکام اسنپدراگون 732G مجهز می‌شود. به گفته سازنده این چیپست «قوی‌ترین چیپست 4G سری ۷ اسنپدراگون تا به امروز است.» یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی مجهز شدن آن به باتری حجیم ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کرده و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه پوکو NFC X3 می‌توان به دو اسپیکر استریو، آنتن NFC، بلوتوث ۵.۱، پشتیبانی از دو سیمکارت، گواهی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - IP53، حسگر اثر انگشت در لبه کناری و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - کرد. گوشی مورد بحث از سیستم خنک کننده‌ای به نام LiquidCool Technology 1.0 Plus برخوردار است که بوسیله لوله حرارتی مسی و صفحه گرافیتی، حرارت را به شکل بهینه از قطعات گوشی دفع می‌کنند.

پوکو NFC X3 در دو مدل ۶/۶۴ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۲۷۰ و ۳۱۸ دلار از هم اکنون به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone