🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17675.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر محصولات معرفی شده آنر در IFA 2020

آنر همزمان با رویداد IFA2020 از محصولات جدید خود از جمله ساعت‌های هوشمند، لپتاپ و تبلت رونمایی کرد. با این که برخی از این محصولات جدید نبودند و پیش از این در چین معرفی شده بودند ...

آنر همزمان با رویداد IFA2020 از محصولات جدید خود از جمله ساعت‌های هوشمند، لپتاپ و تبلت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - رونمایی کرد. با این که برخی از این محصولات جدید نبودند و پیش از این در چین معرفی شده بودند اما آنر با معرفی دوباره، خبر از عرضه آنها برای بازارهای بین‌المللی داد. در ادامه محصولات معرفی شده اخیر آنر را مرور می‌کنیم.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی

این ساعت هوشمند نمایشگر ۱.۳۹ اینچی اولد دارد و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - به گفته آنر با یک بار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - شارژ،‌ حداکثر تا ۲۵ روز همراهتان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - است؛ البته در صورتی که از GPS استفاده کنید این مقدار به ۴۸ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

آنر واچ GS پرو از استاندارد نظامی MIL-STD-810G بهره می‌برد و تحمل دمای بالا یا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - پایین،‌ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - رطوبت و فشار پایین در ارتفاع را دارد. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - آنر واچ GS پرو همچنین به امکان پایش بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی مجهز شده است. همان طور که انتظار می‌رود از جی‌پی‌اس، حسگر سنجش ضربان قلب و پایش خواب هم بهره می‌برد و توانایی پایش استرس و میزان اکسیژن خون را تیز دارد.

از قابلیت‌های جالب این ساعت ویژگی Route Back است که مسیر حرکت‌تان را ذخیره کرده و به شما در پیدا کردن مسیر بازگشت کمک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌کند. آنر واچ GS پرو از ۱۷ شهریور ماه با قیمت ۲۹۶ دلار روانه بازار می‌شود.

ساعت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - هوشمند آنر واچ ES

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی

این ساعت هوشمند به اندازه واچ GS پرو مقاوم نیست اما امکان پایش ۹۶ فعالیت ورزشی برایش در نظر گرفته شده است. آنر واچ ES از نمایشگر اولد ۱.۶۴ اینچی بهره می‌برد و توانایی پایش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، خواب، استرس و سیکل قاعدگی بانوان را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - دارد. شارژدهی این مدل ۱۰ روز اعلام شده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - است. واچ ES از ۱۷ شهریور ماه و با قیمت ۱۱۹ دلار روانه بازار می‌شود.

لپتاپ مجیک بوک پرو ۱۶

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی

قلب تپنده مجیک بوک پرو، پردازنده Ryzen 5 4600H است. آنر رم ۱۶ گیگابایتی به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را برای این مدل در نظر گرفته و از شارژدهی باتری ۱۱ ساعته آن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌گوید. قیمت پایه این مدل ۹۰۰ یورو است.

لپتاپ‌های آنر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - مجیک بوک ۱۴ و ۱۵

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی

آنر چند ماه قبل از این دو لپتاپ رونمایی کرده بود اما حالا خبر از عرضه بین‌المللی آنها داده است. هر دو مدل از پردازنده Ryzen 5 4500U، ۸ یا ۱۶ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی NVME SSD بهره می‌برند و اصلی‌ترین تفاوت‌شان در اندازه نمایشگر ۱۴ یا ۱۵.۶ اینچی است.

مجیک بوک ۱۴ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - از ۲۱ شهریور ماه و با قیمت ۷۵۰ یورو روانه بازار می‌شود. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - مجیک بوک ۱۵ هم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - از اکتبر (مهر تا آبان) و با قیمت ۷۰۰ یورو به بازار می‌آید.

تبلت‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - آنر پد ۶ و آنر پد X6

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی

کمپانی چینی همچنین از دو تبلت آنر پد ۶ و آنر پد X6 گفت. البته این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - دو مدل قبلا در چین عرضه شده بودند. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - آنر پد ۶ نمایشگر ۱۰.۱ اینچی دارد و مدل X6 به نمایشگر ۹.۷ اینچی مجهز شده است. چیپست هر دو مدل هم کرین 710A است. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - آنر پد ۶ با ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴ گیگابایتی و مدل X6 با ترکیب ۳/۳۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شوند. هر دو مدل با اندروید ۱۰ همراه شده‌اند اما به دنبال تحریم‌های اعمال شده بر هواوی، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر دلیجان استان مرکزی - فاقد سرویس‌های گوگل خواهند بود. قیمت و تاریخ عرضه این دو تبلت مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone